2012. december 16., vasárnap

Epilógus

*5 év múlva*

.. Éppen a stúdióba indulok, ahol dolgozom, mint énekes, amikor megcsörren a telefonom. 
- Háló ? - kapom fel gyorsan a készüléket.
- Szia Ness. - hallom egy régi ismerős kissé férfiasabb hangját.
- Niall ? - dermedek le azonnal. 5 éve, hogy nem beszéltünk és nem láttuk egymást. A szakításunk után még próbált hívni és keresni, de elutasítottam így egy idő után feladta. Gabival is utoljára talán 2 éve beszéltem. Egyedül Harryvel és Liammel tartom a kapcsolatot, de azt is csak telefonon és teljesen titokban. Hiába voltam énekes méghozzá nem kis sikerű énekes, szerencsére nem botlottam sehol a srácokba.
- Én vagyok. - szól nyugodtan.
- Jézusom.. - bukik ki a számon.
- Zavarlak ? - kérdezi és itt kihallok egy kis idegességet a hangjából, ami felidézi a régi emlékeket. Az érintését, a mosolyát, a hangját és azt, hogy hatalmas sebet vágott bennem.
- Öm, nem. Éppen a stúdióba megyek. - válaszolom és remélem, hogy nyugodtan cseng a hangom.
- Értem. - válaszolja, aztán kínos csend következik, majd mindketten egyszerre akarunk megszólalni és ezen összenevetünk, mintha az elmúlt 5 év meg sem történt volna.
- Mond csak. - hallom a hangján, hogy még mindig mosolyog.
- Honnan van meg a számom ? - Ugyanis megváltoztattam.
- Maradjon titok. - mondja.
- Rendben. - adom meg magam. - Te mit akartál kérdezni ? - kíváncsiskodom.
- Csak azt.. Hogy nincs-e kedved találkozni ? Bécs környékén vagyunk és egyből eszembe jutottál.. Nem mintha az elmúlt 5 évben nem történt volna meg ez egyszer sem. Csak most úgy éreztem, hogy fel kell hívjalak és... nem tudom. - magyarázza.
- Öhm. Niall.. Ami azt illeti már nem Bécsben lakom. - mondom kínosan.
- De Harry azt mondta.. - harapja el a mondatot.
- Áhá ! Lebuktatok. Ezért még kapni fog. - kacagok.
- Szóval akkor találkozunk ? - kérdezi és nem hagyja el terelni a témát.
- Rendben. - egyezek bele, bár magam sem értem, hogy miért. - De most le kell tennem, majd még hívlak. Szia. - köszönök el és lerakom a telefont. Magam elé meredve és mosolyogva ülök a kocsiban, mint egy elme borult. Összeszedem magam és elmegyek dolgozni...

[...]

- Rendben akkor a főtéri Starbucks-ba, fél óra múlva. - egyeztetek még egyszer.
- Igen. - hallom a választ.
- Akkor szia.
- Szia. 
Leteszem a telefont és még elmegyek a mosdóba, hogy rendbe szedjem magam. Szerencsére ma már végeztünk és felvettünk pár számot az új albumhoz. Kifésülöm a hajamat és igazítok a sminkemen. Mosolyogva nyugtázom, hogy egész jól nézek ki és kisétálok a helyiségből. Elköszönök Lindától és kimegyek a kocsimhoz. Stílusosan késni fogok pár percet, de nem baj.

Belépek az ajtón és szememmel őt keresem. Szőke buksiját és a hidegtől kipirult arcát rögtön kiszúrom a leghátsó boxban. Magabiztosan még is pillangókkal a gyomromban közeledek felé. Felpillant és csillog a szeme.
- Szia. - áll fel és megölel. Valószínűleg holnap már a címlapokon leszünk, de nem érdekel. Visszaölelem és elveszek az ismerős karok között. Leülünk, majd rendelünk két forró csokit. Kicsit döcögősen indul a beszélgetés, de a végén mindent elmesélünk egymásnak az elmúlt 5 évről és kellemes csalódás ér, hogy semmit sem változott. Talán egy kicsit izmosabb és magasabb lett, de ugyanaz a fiú, akit egykor szerettem és talán még most is érzek valamit.

Későre jár már, amikor kilépünk a Starbucks-ból, mint azt várni lehetett mindenhol fotósok, diszkréten elutasítjuk őket, majd beszállunk az én autómba és elhajtunk.
- Majd visszajövünk a kocsidért. - mondom neki. Ő csak biccent. Egy közeli, de a lesifotósoktól eléggé távoli parknál állok meg. Kiszállunk és sétálgatunk. Egyszer csak érzem, hogy meleg ujjai az enyémek köré fonódnak. Elmosolyodom és rápillantok. Hiába 26 éves én még mindig annak a kis tini fiúnak látom, aki volt, amikor megismertem. Meg is említem neki és reakcióként csak felkacag. 
Már tényleg nagyon sötét van és éppen elkezdett hullani a hó.
- Mennünk kéne. - mondja Niall.
- Szerintem is. - bólintok, de egyikünk se mozdul meg, hogy a kocsi felé vegyük az irányt, helyette csak nézzük egymást. Niall becsukja a szemét és elkezd felém közeledni én is felé, majd ajkunk hosszú idő után újra egymásra talál és forró, szenvedélyes táncot jár. Egyik kezével a derekamat fogja a másikkal az arcomat, én pedig a hajába túrok. Mikor külön válunk, homlokunkat egymásénak támasztjuk.
- Hiányoztál. - suttogja és lehelete csiklandozza az arcomat.
- Te is. - mosolygok.
Újra összefűzzük a kezünket és elindulunk haza.

Egy új kezdet, egy régi szerelemmel. Érzem ez most más, mint 5 éve. Felnőttünk már és, ha 5 évet kibírt ez a szerelem, akkor így, hogy együtt leszünk örökké fog tartani.


Hát itt lenne a blogom lezárása. :') Őszintén mondom, hogy sajnálom.. Ez volt az első blogom és nagyon imádtam írni. 
Köszönöm nektek, hogy olvastátok és, hogy hűségesen kommenteltetek. Szeretlek Titeket :) 
Remélem a másik két blogom is legalább ennyire, vagy jobban elnyeri a tetszéseteket. Ha szerettétek az írásom akkor olvassátok a másik 2 blogomat is :) 
Sky hard life
Dear Diary
Még egyszer köszönöm, hogy olvastátok és az előző 2 fejezethez is nagyon köszönöm a csodálatos kommenteket :') 

Kérlek titeket, hogy válaszoljatok az alábbi kérdésekre kommentben;
1. Mióta olvasod a blogot ?
2. Ki volt a kedvenc szereplőd ?
3. Te így fejezted volna be a történetet ?
4. Mit szerettél leginkább a blogban ?
5. Olvasod-e, vagy olvasni fogod-e a másik blogjaimat ?
6. Ez volt a kedvenc blogod ?
7. Hiányozni fog ?
8. Honnan találtál rá a blogomra ?
9. Harry-Nessie vagy Niall-Nessie párost szeretted jobban ?
10. Írj, amit szeretnél.:)

14 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    1. Az elejétől fogva.
    2. Nessie :)
    3. Igen!
    4. Nem tudom, egyszerűen megtetszett :D
    5. Olvasom :)
    6. Igen :)
    7. Természetesen!
    8. Véletlenül idekóvályogtam :D
    9. Niall - Nessie <3
    10. Nagyon sajnálom, hogy vége. :( Az előző fejezetnél azt mondtam, mást vártam, nem könnyes búcsút, hanem boldogságot. De ez így lett most már tökéletes. :)
    El sem hiszem, hogy vége. Talán néhanapján még megszokásból feljövök, aztán rájövök, hogy már hiába...
    Örültem, hogy eddig írtál, és nagyon szeretem a többi két blogodat is! :)

    xx,
    E.*

    Egyszer minden véget ér...

    VálaszTörlés
  2. 1. Nem rég találtam rá és nagyon megfogott.
    2. Nessi :)
    3. Így is befejeztem volna, én másra tippeltem :P
    4. Hogy nem összecsapott, hanem volt benne egy hogy is mondjam...szóval lényeg hogy nem volt összecsapott :D
    5. Nem hiszem hogy találkoztam velük, majd meglesem őket :D
    6. Inkább úgy mondanám hogy ez is :)
    7. Igen :(
    8. Más blogok által.
    9. Mindkettőt szerettem :)
    10. Imádtam, és nagyon sajnálom hogy vége lett ennek a sztorinak, olvastam volna még egy jó ideig! De egyszer minden véget ér - sajnos avagy nem sajnos. Csak gratulálni tudok hozzá! ;)
    Pusszi, Betti! ^^xx

    VálaszTörlés
  3. 1. Kezdetektől fogva.
    2. Nessie, Niall és Harry.
    3. Pontosan így, egy kis szomorúsággal töltve meg némi szerelemmel is.:)
    4. Hogy mindig tökéletesen írtad, nem voltak benne hibák és minden tetszett az írásodban.:)
    5. Olvasni fogom mindegyiket, a Sky történetét már elejétől fogva olvasom.:)
    6. Igen ez volt a kedvencem, és kimondhatatlanul szerettem olvasni.:)
    7. Borzasztóan fog hiányozni.:(
    8. Mivel mindig figyelem face-n az I love Ziall oldalt, onnan láttam meg hogy írsz egy blogot, gondoltam beleolvasok a történetbe és szerencse hogy olvastam.:)
    9. Niall-Nessie.:)
    10. Amikor elkezdtem olvasni teljesen jónak láttam, aztán amikor már követtem a történetek újabb részét gondoltam hogy ez a blog nagyon megfogott és ez lesz az első blog amit olvasni fogok, aztán eljött a végső történet, könnyeket hullajtottam mert nem hittem volna hogy ilyen szépet tudsz írni és végül az Epilógus lett az idők egyik legszebb története. És így találtam rá a blog világára, azóta megfogott a blog írás és én is írok egy blogot.
    Nagyon-nagyon Hiányozni fog a történet további része.<3

    VálaszTörlés
  4. 1. Nyár eleje óta:)
    2. Alap, hogy Nessie:)
    3. Igen:D
    4. Azt, hogy egyedi volt és mindig tudtál meglepetést okozni:)
    5. Az It's my hard life-t már a kezdetektől olvasom, a másikról nem tudtam, de azt is fogom:D
    6. Az egyik kedvencem:)
    7. nagyon:((
    8. Na arról már fogalmam sincs. :D
    9. Mindkettő kapcsolatban volt valami ami tetszett:)
    10. Folytasd az írást, mert nagyon jó vagy benne, olyan történeteket tudsz kitalálni, amilyet más nem és ezt olyan jó olvasni:D Nagyon fog hiányozni ez a blog:((♥

    VálaszTörlés
  5. 1. A közepétől kb.
    2. Nessie,Harry
    3. Ez így jó ahogy van. És én be se fejezte volna.:D:D
    4. Azt hogy minden részben volt valami vicces.:D
    5. Igen a dear diaryt.:3
    6. Igen.:D
    7. Ez kérdés?
    8. A csoportban osztogattad meg és egyszer beleolvastam.:D
    9. Mind kettő jó volt de szerintem Nessie jobban kötődött Niallhoz.:D
    10. <3<3<3<3<3<3<3

    VálaszTörlés
  6. 1.Nyár vége óta :)
    2.Nessie Harry és Liam :P
    3.Szerintem is jó ahogy van..
    4.Azt hogy mindig volt valami ami izgi benne :)
    5.Igen olvasom és azt is ugyan ugy imádom mint ezt :)
    6.Igen :)
    7.nagyon :'(
    8.Egy barátnőtől kaptam a linket hogy olvasam el. :DD
    9.Harry-Nessie :DD
    10.Nagyon jó részeket hoztál :)) Hiányoozni fog...

    VálaszTörlés
  7. 1. Mióta olvasod a blogot ? az elejétől fogva.:))
    2. Ki volt a kedvenc szereplőd ? mindenki....:)
    3. Te így fejezted volna be a történetet ?ennél tökéletesebb nem is lehetett volna ennek a káprázatos blognak a lezárása..csak a többi szereplőkkel nem lehet tudni mi a helyzet csak ennyi a gond.:)
    4. Mit szerettél leginkább a blogban ? a hirtelen bonyodalmakat.:)
    5. Olvasod-e, vagy olvasni fogod-e a másik blogjaimat ? olvasom:))
    6. Ez volt a kedvenc blogod ? az biztos..:')
    7. Hiányozni fog ? elmondhatatlanul....
    8. Honnan találtál rá a blogomra ? a csopiból te mutattad.^^
    9. Harry-Nessie vagy Niall-Nessie párost szeretted jobban ? Harry-Nessie.
    10. Írj, amit szeretnél.:) Az első blog amit olvastam és eleinte ezt hittem igaz is..:D soha nem lesz még egy ilyen fantasztikus blog...elmondhatatlanul sajnálom, hogy vége...és nem találok szavakat szeretlek.:) ♥

    VálaszTörlés
  8. Szia. hogy csináltad, hogy mutassa az oldal megjelenítést? énis szeretnék ilyet a blogomba.:D köszi előre is, és nagyon tetszett a történet, a másik kettő blogodat is olvasom, csak gratulálni tudok, van érzéked hozzá!:)

    VálaszTörlés
  9. 1. Mióta olvasod a blogot ? 2 napja :)
    2. Ki volt a kedvenc szereplőd ? mindenki :)
    3. Te így fejezted volna be a történetet ? nem tudom..:)
    4. Mit szerettél leginkább a blogban ? mindent. :)
    5. Olvasod-e, vagy olvasni fogod-e a másik blogjaimat ? persze .:)
    6. Ez volt a kedvenc blogod ? azt hiszem igen :)
    7. Hiányozni fog ? nagyon.:)
    8. Honnan találtál rá a blogomra ? te külted a linket .:)
    9. Harry-Nessie vagy Niall-Nessie párost szeretted jobban ? Niall-Nessie
    10. Írj, amit szeretnél.:) imádtam és akaratlanúl valamiért könnyeztem de tényleg nem tudom miért.:$ :D xx

    VálaszTörlés
  10. 1. Mióta olvasod a blogot? fél napja
    2. Ki volt a kedvenc szereplőd? Harry, Nessie
    3. Te így fejezted volna be a történetet? nem
    4. Mit szerettél leginkább a blogban? Mindent, csak azt nem hogy Ness Niall-el jött össze
    5. Olvasod-e, vagy olvasni fogod-e a másik blogjaimat? Még szép
    6. Ez volt a kedvenc blogod? IGEN
    7. Hiányozni fog? Nagyon-nagyon
    8. Honnan Találtál rá a blogomra? I love Ziall- oldalon
    9. Harry-Nessie vagy Niall-Nessie párost szeretted jobban? HARRY-NESSIE
    10. IMÁDTAM. ez volt a legjobb blog amit valaha olvastam. Csak Kérlek Írj egyet Harry-vel is PLS PLS PLS. Sok Sikert a többi Bloghoz ;)

    VálaszTörlés
  11. Úgy hiányzik ez a blog... Kár hogy már nincs :((

    VálaszTörlés
  12. 1. Mióta olvasod a blogot ?
    2. Ki volt a kedvenc szereplőd ?
    3. Te így fejezted volna be a történetet ? Hát nem tudom,de ennél jobbat tuti nem tudtam volna kitalálni :)
    4. Mit szerettél leginkább a blogban ? MINDENT! De legfőképpen azt, hogy voltak benne olyan fordulatok, amikre szerintem senki sem számított.
    5. Olvasod-e, vagy olvasni fogod-e a másik blogjaimat ? Olvasom :)
    6. Ez volt a kedvenc blogod ? Amiket eddig olvastam, azok közül igen.
    7. Hiányozni fog ? Nagyon.. :(
    8. Honnan találtál rá a blogomra ? A másik blogodról :)
    9. Harry-Nessie vagy Niall-Nessie párost szeretted jobban ? NIALL!!!!NIALL!!!NIALL!!! :D
    10. Írj, amit szeretnél.:) Köszönöm neked a szép pillanatokat. A végét még meg is könnyeztem, ami nálam ritka! Szóval remélem, hogy még sok-sok fantasztikus bloggal fogsz előrukkolni, mert.... áhh nem tudom elmondani. Imádlak <3 :) Puszi: Vivi

    VálaszTörlés
  13. 1. Mióta olvasod a blogot ? tegnap olvastam el az egészet. Valamikor hajnalban fejeztem be :D
    2. Ki volt a kedvenc szereplőd ? Összességében mindenki.
    Bocsi, de ezt valahogy átugrottam :)
    Vivi.

    VálaszTörlés
  14. Ma találtam rá és IMÁDOM!
    Nessie
    Igen csk nem 5 hanem kb 3 év múlva
    Hogy olyan volt h csak vártam hogyan folytatódik
    igen
    Ez volt az első ilyen jellegű blogom,de nagyon tetszett
    Nagyon
    Véletlen,bóklásztam a neten .szerencsém volt!
    9. Niall-Nessie

    VálaszTörlés