2012. december 4., kedd

49. fejezet

Sziasztok :)
Tudom, hogy most később jött a rész, mint szokott és ezért ne haragudjatok, de, mint az előző fejezetnél is említettem kommentben a kedves kis Névtelen beszólogatónak, van életem.. Tanulnom kell, és ezen kívüli időmet sem a gép előtt töltöm, gondolom megértitek.

Ez az egyik, amit mondani szerettem volna.. A másik, hogy lassan befejezem a blogot. Még lesz egy pár fejezet, mert a mostani témát leakarom zárni. Aztán lesz egy kis fordulat, éveket ugrunk és jön a záró fejezet. :)
Amúgy köszönöm a 12.200+-os oldalmegjelenítést :3 Szuperek vagytok ! <3 
Szokásos 7 megjegyzés után.. c:

Nem sok kedvem volt bulizni menni, mivel senki nem köszöntött fel Niall-ön kívül. Ez eléggé elszomorított, de végül Gabi rá vett, hogy menjünk. Mire végeztünk a ruhaválasztással, sminkeléssel, hajcsinálással szerintem 1 óra is eltelt. De legalább kész voltunk.
Lementünk és Harry ott ült egyedül az arcát a kezébe temetve a kanapén.
- Többiek ? - kérdeztem furán, amikor leértünk.
- Azt mondták, hogy nem várnak tovább és elmentek. - rántotta meg a vállát Harry és közben végig pásztázott a szemével.
- Szuper.. - szomorodtam el. Már majdnem el sírtam magam. - Ma van a szülinapom és senki nem ér rám ?! Komolyan ?! Nem tudtak 1 órát várni ? És Niall-ék is elmentek ! - elegem van kiabáltam mostmár sírva, majd felrohantam az emeletre, már amennyire a cipőm engedte a rohanást. Levetettem magam az ágyra és elkezdtem sírni. Valaki belépett a szobába és elkezdte simogatni a hátamat.
Elkezdtem mocorogni, hogy meg nézzem ki az. Harryvel találtam magam szembe, miután feltornáztam magam ülő helyzetbe.
- Ne sírj már. - mosolygott rám. - Szülinapod van.
- És ez senkit nem érdekel.. - motyogtam.
- Dehogynem. - szorította meg a kezemet.
- Akkor miért nincs itt senki rajtatok kívül ? Miért nem vágott senki hozzám még csak annyit sem, hogy: 'Boldog Szülinapot baszdmeg' ? - sírtam és Harryhez bújtam.
- Héé, nyugi már. - simogatta a hajamat. - Én itt vagyok.
- Tudom. - fúrtam a fejemet a mellkasába. - És köszönöm. - szorítottam magamhoz még jobban.
- Szeretlek. - suttogta.
- Én is Harry. - válaszoltam neki. Egy kicsit eltartott magától, hogy a szemembe nézhessen. Vett egy mély levegőt, majd kifújta. Lehunyta a szemeit és közeledett felém.
- Harry.. - fordítottam el a fejemet.
- Szeretsz.. Csak sajnos nem eléggé.. - nyitotta ki a szemeit. Arcán keserű mosoly jelent meg.
- Ne haragudj, de én Niallt..
- Kérlek ne mond ki. - vágott a szavamba egy fájdalmas arc kíséretében.
- Rendben. - sütöttem le a szememet.
- Na gyere. - mosolyodott el kényszeredetten. - Menjünk bulizni. - kacagott fel.
- Rendben. - mosolyogtam én is. Aztán felálltam és a tükörhöz léptem megigazítottam a sminkemet, majd lementünk. Lent ült Gabi és Medy éppen nagyban sms-eztek, vagy twitteren lógtak.
- Mehetünk ? - pillantott fel Gabi.
- Persze. - bólintottam.
Feltápászkodtak a csajok, aztán elindultunk.
- Hova megyünk pontosan ? - kérdeztem a kocsiban.
- Titok. - kacsintott rám Harry és ajkait huncut mosolyra húzta.
- De.. - kezdtem volna.
- Nincs de. - szögezte le Medy.
- De van ! - röhögtem.
- De nincs. - röhögött ő is.
- Háromszor mondtátok ki azt a szót, ami elvileg nincs. - röhögött Gabi is.
- Megérkeztünk ! - szakította félbe Harry az értelmes társalgásunkat. Kiszálltunk a kocsiból és csak akkor pillantottam meg, hogy egy hatalmas ház előtt állunk, ahonnan hangos zene szól és rengeteg ember van. A ház tetejét pedig egy hatalmas felirat díszítette:
"Boldog Szülinapot Nessie"
Niall szaladt ki és felkapott, majd megpörgetett.
- Úristen. - vigyorogtam, mint a vadalma. - Nem kellett volna ekkora felhajtás. - majdnem sírtam megint.
- Érted bármit. - jött ki Liam és megölelt.
- Majdnem meghiúsult a terv, mert a királylány - biccentett felém Harry - bevágta a hisztit. - röhögött. - Csak a sármommal sikerült meggyőznöm. Niall és Liam elég csúnyán nézett rá. - Ne értsétek félre ! - emelte fel a kezét védekezően.
- MENJÜNK BULIZNI ! - kiáltotta Gabi és el indult a ház felé.
Mindannyian röhögtünk, aztán utána indultunk. Sokan jöttek oda hozzám és köszöntöttek fel, meg nyomtak mindenféle ajándékot a kezembe. Sok emberről fogalmam sem volt ki az, de azért kedvesen megköszöntem és mentem tovább.
Beléptünk a házba a DJ pultnál Zayn nyomta a zenéket. Lou-t nem láttam sehol a nagy tömegbe és azt vettem észre, hogy mindenki eltűnt, kivéve Niallt, aki nem engedte el a kezemet egy pillanatra sem.
Harry tért vissza, mellette Gabival és Medyvel plusz különböző italokkal. Rögtön kikaptam a kezükből 2 rövidet és lehúztam. Meglepetten néztek rám, majd belevetettem magamat a táncoló tömegbe ők pedig követték a példámat.
A party most már tényleg elkezdődött, és ki tudja mikor ér véget.

10 megjegyzés:

  1. elégrövid.:sss kövit imádom a blogod és persze téged is:$$$$<3<3

    VálaszTörlés
  2. igen rövid.:c de nem baj annál több izgalom van benne és egyszerűen imádom sajnálom, hogy vége lesz.! :c ♥ de hamar a következőt szeretlek.:) ♥

    VálaszTörlés
  3. Nekem semmi bajom sincs azzal hogy rövid, az a lényeg hogy hoztad és hogy jó lett. Nagyon tetszik, remélem a következő is jobb lesz...*-*<33

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik! Csak kicsit rövid lett. Olyan kár, hogy ezt a blogod befejezed. :( Várom a kövit! :)
    xx,
    E.*

    VálaszTörlés
  5. nem tettszik:) bocsiii csóók :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Pontosan mi nem tetszik ? Csak azért kérdezem, hogy tudjak változtatni rajta. Persze nem tetszhet mindenkinek, de azért mégis megköszönném, ha leírnád.

      Törlés
  6. kovíííít :$ :DD ...imádáááás.♥ :33

    VálaszTörlés
  7. Niki..:O Nagyon hiányzik az 50-fejezet.:( Ha lesz rá időd és ha már kész lesz hozd gyorsan, nagyon hiányolom a történetet.:'((

    VálaszTörlés
  8. Az éhezők viadala fanfi-nek lesz még folytatása?
    Válaszod előre is köszönöm!

    VálaszTörlés