2012. november 25., vasárnap

48. fejezet

Hello mindenki <3
Köszönöm a kommenteket és, hogy nem sokára átlépjük a 11.500. kattintást *--*
Szeretlek titeket <3
7 megjegyzés és jön a következő c:


- Jó reggelt. - keltem egy édes, szinte suttogó hangra és simogatások meg csókok tömegére.
- Neked is. - fordultam meg és egy csókot nyomtam Niall szájára, aztán a fejemet a vállába fúrtam és átvetettem a derekán a lábamat. Elkezdte a derekamat cirógatni, én pedig élveztem minden egyes együtt töltött percet.
- Tökéletes este egy tökéletes emberrel. - mormoltam a vállába.
- Szeretlek. - suttogta, majd egy csókot lehelt a homlokomra.
- Köszönöm még egyszer a tegnap estét meg a ma hajnalt is. - kuncogtam.
- Bármikor. - mosolygott huncutan.
- Haha. - nevettem fel. - Azt gondoltam.
- Egyébként.. Boldog Szülinapot egyetlenem. - nézett mélyen a szemembe.
- A legeslegboldogabb. - mosolyodtam el.
- És még csak most kezdődött. - nézett rám csillogó szemekkel.
- Mit terveztél mára ? - kérdeztem meglepetten.
- Majd megtudod hercegnőm. - válaszolta aztán adott egy csókot és lefejtette magáról a karomat és a lábamat. Kérdőn néztem rá.
- Hozok reggelit. Éhes vagyok. - nevetett, aztán kimászott az ágyból.
- De ugye azért felöltözöl ? - kuncogtam, mivel Ádám és Éva kosztümben aludtunk.
- Talán nem tetszem ? - nevetett.
- Nekem mindig. - haraptam bele az alsó ajkamba és végig mértem.
- Na ilyet többet ne csinálj. - nézett rám komolyan. - Különben megerőszakollak. - nevetett.
- Nem kell az erőszak, beleegyezem. - nyújtottam rá a nyelvem, mire ő csak felnevetett.
Gyorsan felöltözött, majd nekem is oda dobott valami ruhát. Egyenesen a fejemre dobta, így gyorsan levettem onnan és megfogtam egy párnát, majd hozzá vágtam, de ő már a szobán kívül volt, így nem találta el.
- Ezt még visszakapod ! - kiabáltam utána, távolodó nevetést hallottam válaszként.
Felkeltem én is az ágyból és felvettem, amit Niall hozzám vágott. Egy póló volt "I'm the Real Mrs. Horan" felirattal, meg egy hosszú csőnadrág és fehérnemű meg zokni. A póló láttán jót nevettem, de végül elkezdtem felöltözni. Éppen az ajtónak háttal álltam és a melltartómmal szerencsétlenkedtem, amikor Niall megölelt hátulról.
- Segítsek ? - kuncogott.
- Jó lenne.. - adtam fel.
Elkezdett szerencsétlenkedni, majd 5 perc szenvedés után végre sikerült neki bekapcsolni.
- A kikapcsolás jobban megy. - mosolyogtam rá gúnyosan.
- Az biztos. - csókolt meg aztán ledöntött az ágyra.
Heves csókcsatába kezdtünk, amit egy hang zavart meg.
- Öö. Jó napot ! - sütötte le a szemét a fiatal srác. - Elnézést a zavarásért csak a reggelit hoztam. - mutatott a maga mellett a zsúrkocsira, ami finomságokkal volt megpakolva. Én rögtön magamra kaptam a takarót, mivel felül csak egy melltartó volt rajtam, Niall pedig felpattant és kiment a sráchoz az ajtót pedig becsukta.
Én elkezdtem röhögni persze csak halkan, de amikor Niall belépett vörös fejjel akkor nem bírtam tovább és már a hasamat fogtam konkrétan, aztán ő is elkezdett röhögni.
Miután abbahagytuk felvettem a pólómat, Niall pedig elismerően nézett rám.
- Jól áll. - kacsintott.
- Köszönöm. - kacagtam.
Gyorsan megreggeliztünk, mert már mentünk volna haza. Rengeteg mesélni valóm volt a csajoknak. Összeszedtük a cuccainkat, aztán távoztunk a szobából. Niall kifizette a recepción, amit ki kellett és elindultunk haza.

[...]

- Hello mindenki. - léptünk be kiabálva az ajtón. Gabi és Medy érkezett meg elsőként az emeletről a megérkezésünkre és egyből izgatottan faggatni kezdtek.
- Majd mesélek csajok. - mosolyogtam rájuk nyugodtan, pedig legszívesebben visítoztam volna és rögtön mindent eldaráltam volna nekik.
- Menj csak hercegnőm. - kacagott Niall.
- Oké. - rántottam meg a vállamat és egy csókot nyomtam a szájára, aztán már ott sem voltunk a csajokkal.
Niall szobájába - nem tudom a saját szobámnak is hívni - levágódtunk az ágyra.
- Naaaaa? - nézett rám csillogó szemekkel Gabi.
- Mond már ! - kontrázott Medy.
- Okéé-okéé. - tettem fel a kezemet. - Innen egy étterembe mentünk, tudjátok abba, ahol körülöttetek úszkálnak a halak meg a ráják. - ők csak bólintottak - Ott kajáltunk meg beszélgettünk, nevetgéltünk, és azt hittem, hogy ez után jövünk is haza. De mondta Niall, hogy nem. Elmentünk egy gyönyörű hotelbe, ahol a legfelső lakosztályt Niall kibérelte estére. Mikor beléptem a lakosztályba mindenhol rózsaszirmok voltak és gyertyák égtek. Bementünk a hálószobába..
- És lefeküdtetek ? - vágott közbe Medy.
- Nyugalom. - intettem le, majd folytattam. - Szóval bementünk a hálószobába, ahol szintén rózsaszirmok voltak és gyertyák, meg az ágyon egy nagy kép rólunk, amit majd megmutatok, aztán csókolóztunk..
- És lefeküdtetek ? - szólt közbe ismét Medy.
- Medy hagy mondjam már végig. - csattantam fel nevetve. - Csókolóztunk aztán Niall kiment és kivezetett a fürdőszobába, ahol..
- Lefeküdtetek. - szólalt meg Medy.
- Medy ba**dmeg ! - nevetett Gabi.
- Ahol fürödtünk meg pezsgőztünk és etettük egymást csokis eperrel, kb 1 óráig ott voltunk, aztán kiszálltunk és befeküdtünk az ágyba.
- ÉS LEFEKÜDTETEK ? - kiabálta most már Medy.
- Niall és Nessie lefeküdtek ? - lépett be az ajtón Harry.
- LEFEKÜDTETEK ? - üvöltött Lou is, aki Harry után lépett be. Aztán megjelent Liam, Zayn, Lindsay és még Drake is.
- Szóval ? - kérdezte Liam szemöldök húzogatva Nialltől, aki éppen akkor jött fel értetlen fejjel.
- Valaki mondjon már valamit ! - csattant fel Harry és a szeme köztem és Niall között cikázott. Niall rám nézett én meg aprót bólintottam.
- Aha. - rántotta meg a vállát lazán.
- IGEN ? - kezdett el tapsikolni és ugrálni Louis Medyvel.
- Ti nem vagytok normálisak. - néztem rájuk.
- És milyen volt ? - röhögött Zayn.
- NA TAKARODJATOK. - kiáltottam, de közbe nevettem. Mindenki kiment, kivéve Harryt, Niallt és a két csajt. Harry szomorúan nézett rám, én pedig inkább kerültem a tekinteté, majd feladta és kiment Medy pedig utána.
- Szívem, ki mész még egy kicsit, mert van még megbeszélni valónk Gabival. - néztem rá szépen, ő kacagva bólintott és kiment.
- Harry-nek mi baja ? - kérdezte Gabi. Sóhajtottam, majd elmondtam neki, hogy mit súgott tegnap a fülembe indulás előtt.
- Ez komoly ? Akkor már értem miért volt tegnap olyan hülye. - nézett rám tágra nyílt szemekkel én pedig csak bólintottam. - De hát ő dobott ki. - zavarodott meg Gabi.
- Áh, hagyjuk a témát. - ráztam meg a fejemet.
- Oké, mesélj milyen volt Niallel. - nevetett.
Még beszéltünk egy kicsit erről-arról, aztán lementünk. Drake és Lindsay a kanapén ültek, de egymástól távolabb, mellettük pedig Niall, Liam és Zayn.
- Hello-hello. Mi a téma ? - ültem le Niall ölébe.
- Úgy néz ki, hogy ma megyünk haza. - mondta Lindsay.
- Hogy hogy ? - kérdeztem. - Nem úgy volt, hogy csak 2 nap múlva mentek?
- De igen, csak a bátyámnak balesete volt és haza akarok menni hozzá. - mondta Drake.
- Óó, értem. Medy tudja ? - kérdeztem.
- Medy itt marad még 2 napig azt hiszem, aztán jön ő is. Mert szeretett volna itt maradni a szülinapodon, és sajnáljuk, hogy mi nem tudunk itt maradni. - válaszolt Drake, Lindsay pedig csak bólogatott.
- Én is sajnálom, és Drake jobbulást a bátyádnak. - mondtam.
- Köszönöm.
- És mikor indultok ? - érdeklődtem.
- Egy óra múlva megyünk a reptérre. - válaszolt Lindsay.
- Értem.
Valamiért csönd lett, aztán Louis jött be a konyhából.
- Mi ez a néma csend? - röhögött.
- Semmi. - vonta meg a vállát Liam.
Én valójában azon gondolkoztam, hogy senki sem köszöntött fel, szóval biztos, hogy lesz este valami meglepetés buli.. Na mindegy, majd kiderül.
Beszélgettünk egy kicsit mindenféléről, aztán el is telt egy óra.. Drake és Lindsay indulni készültek.
- Köszönjük a vendéglátást meg úgy mindent. - mondta Drake, amíg a fiúk elköszöntek egymástól addig félre húztam Lindsayt.
- Nem akarok haraggal elválni tőled, meg már nem is igazán haragszom. Mindegy nem ez a lényeg. Vigyázzatok magatokra. - öleltem meg.
- Köszönöm. - mosolygott rám.
Harry és Medy is lejöttek elköszönni, én meg öleltem Drake-et, aki a kezembe nyomott egy ajándék zacskót.
- Tőlem és Lindz-től. - biccentett az elérzékenyült lány felé.
- Köszönöm. - mosolyogtam, aztán kiléptek az ajtón, beszálltak egy taxiba és elmentek.

*Niall szemszöge*
Változott a meglepi buli a házban és utána Funky Buddha tervünk, hanem abban egyeztünk meg, hogy egy másik nagy házba tartunk egy hatalmas Boldog Szülinapot Nessie bulit és ott is köszöntjük fel, illetve adjuk át az ajándékokat. Nekem és Zaynnek, meg Liamnek át kell mennünk egy órával a buli kezdete előtt azaz 8kor és a többiek pedig később hozzák Nessiet.
Még csak délután 4 óra volt, szóval ráértünk, de azért izgultam.

*Nessie szemszöge*
Miután Lindsay és Drake elmentek mi pedig visszaültünk a nappaliba.
- Nézzünk filmet. - vetette fel az ötletet Louis.
- Oké. - egyeztünk bele.
- És mit ? - kérdezte Lou.
- Válassz valamit. - vágta rá Zayn, Lou erre nagyon mosolygott, majd kiválasztott egy CD-t és berakta.
" Hotel Transylvania " - írta a képernyő. Mindannyian Lou-ra néztünk, aki csillogó szemekkel várta a film kezdetét. Megráztuk a fejünket és mi is néztük a mesefilmet. Harry és Niall közt ültem, Niallel a kezünk össze volt kulcsolva és úgy néztük ezt a hihetetlen izgalmas mesefilmet - ugye érzed az iróniát ? A film közepénél azt vettem észre, hogy Harry elkezdi a karomat simogatni, nem szóltam semmit, de elég kellemetlenül éreztem magamat. Segítségkérően kezdtem el Liamet bámulni, aki mintha csak megérezte volna, hogy nézem rám pillantott. Először nem tudta mi van, majd észrevette, hogy Harry a kezemet simogatja, bólintott és akcióba lendült.
- Hazza gyere már. Csináljunk pattogatott kukoricát meg hozzunk üdítőt. - állt fel Liam. Harry először furcsán nézett, de aztán megvonta a vállát és felállt mellőlem.

*Liam szemszöge*
Bementem a konyhába és keresztbe tettem a kezemet a mellkasom előtt, majd amikor Harry megérkezett megtorpant az ajtóban.
- Ismerem ezt a nézést. - mondta. - Mit tettem ? - kérdezte tettetett drámaisággal a hangjában.
- Rá mozdultál Nessie-re. - néztem rá szigorúan.
- Ki ? Én ? - nézett rám ártatlanul. - Te valahol máshol voltál haver. - röhögött, de nem nézett rám, hanem a földet bámulta.
- Figyelj Hazza.. tudom, hogy szereted őt, de felejtsd el.. Itt van neked Medy. - enyhültem meg egy kicsit.
- De Medy 2 nap és megy el.. Ráadásul ő nem Nessie.. - válaszolta szomorúan. Úgy nézett ki, mint egy kisfiú, aki nem kapja meg a kirakatban kinézett játékot. Csak, hogy Nessie nem egy játék volt, voltak érzései és döntései.
- Tudom, de haver az előbb szegény tök kétségbeesetten nézett rám. Nagyon zavarban volt, ő nem tud mit kezdeni ezzel a helyzettel.
- Okéé.. Felfogtam. Befejeztem. - szomorodott el még jobban.
- Na csináljuk azt a kukoricát. - tereltem el a témát.
Gyorsan megcsináltunk 3 zacskó kukoricát, meg elővettünk poharakat és üdítőt. Aztán visszamentünk, de én még Harry előtt leültem Nessie mellé.
- Héé haver. - kezdte volna, de aztán csak megrázta a fejét és leült Niall és Medy közé.

*Nessie szemszöge*
Mikor Harryék visszajöttek Liam rögtön levágta magát mellém.
- Köszönöm. - suttogtam neki, ő meg csak nyomott egy puszit az arcomra.
- Liam.. Itt ülök melletted te meg a nőmet puszilgatod ? - röhögött fel Niall, Liam pedig megdobta egy kis kukoricával.
A film további része történés mentesen zajlott.
- Húúúúúú. Ez annyira jó volt. - lelkendezett Louis mikor vége volt. - Nektek hogy tetszett ? - nézett körbe rajtunk. Gabi és Zayn egymáson aludtak, Harry meg a telefonját nyomkodta.
- Nekem tetszett. - nyugtattam meg Louis-t.
- Tényleg ? - nézett rám kétkedőn.
- Aha. - bólintottam. Niall pedig elkezdett mellettem röhögni. - Mi bajod van Horan ? - néztem rá.
- Semmi Mrs. Horan. - nyújtotta rám a nyelvét.
- Azt elfelejtettétek mondani, hogy eljegyzett. - röhögött Lou rám nézve.
- Mert nem is történt meg.
- Még. - kacsintott Niall.
Feküdtünk a nappaliban meg beszélgettünk kb. este nyolcig, amikor Niall felpattant és mondta, hogy most kapott egy sms-t a menedzsertől, hogy be kell menniük a stúdióba, de csak neki, Liamnek és Zaynnek. Úgy, hogy adtam egy csókot Niallnek és elmentek.
- NESSIE ! - pattant fel Gabi, aki már egy ideje felébredt. - Ma elmegyünk bulizni. - jelentette ki. - Öltözzél.
- De..
- Nincs, de indulás ! - mondta.
- De.. - próbálkoztam újra.
- De nem. - mondta és elkezdett felfele húzni a lépcsőn.
Szóval neki álltunk készülődni.

18 megjegyzés:

  1. wááááá,a végén még lesz valami Nessie és Harry között? :OO (mondjuk reménykedem benne :D ) Mellesleg nagyon jó rész lett akárcsak többi,siess a kövivel de gyorsan *o* :)xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! :) Harry maradjon nyugton! :D Siess a következővel!
    xx,
    Smile :)

    VálaszTörlés
  3. jó lett :D <3 remélem harry is boldog lesz majd valakivel és túl lép nessien :)

    VálaszTörlés
  4. Káprázatos lett, és remélem a bulis rész is izgalmas lesz..:) Jobbnál jobb sikereket rész el Niki, nagyon jó a blogod.:))
    Hozd a következőt...*-*

    VálaszTörlés
  5. sajnálom Medyt..így is szerencsétlen és Harry az egyetlen akit szereted de ez meg..áhh mind1..>< nagyon jó lett várom a kövit.:') ♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó!!De lehetne valami Harry és Nessie között...Sies a kövivel :)) <3

    VálaszTörlés
  7. Á, csak 5 napot késik az új rész.. de ha nem vagy képes rááldozni egy kis időt akkor miért vezeted még?:) Aztán ne csodálkozz, mikor az emberek már nem nézik a blogot, mert tudják hogy nincs friss ;) és nehogy aztmondd, hogy a tanulás miatt nincs időd, mert ezt senki nem hiszi el.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj bogaram.. Jó munkához idő kell. Ez az egyik, a másik meg, hogy nem csak a blogból áll az életem. Ha valaki ezt nem érti meg akkor nem kötelező olvasni. Tetszik, nem tetszik ez van! Na csá.

      Amúgy köszi csajok:)

      Törlés
    2. Amúgy meg mi az, hogy késik ?! Te beszabod nekem az időhatárt drágaság? Nem kéne, köszi. ;)

      Törlés
    3. Erre persze van időd:DDD érdekes azért. mellesleg régebben naponta raktál új részt, és mégis jó volt a rész..:) ("jó munkához idő kell")

      Törlés
    4. Jól van, senki nem kíváncsi itt rád.
      Erre meg, hogy régebben naponta raktam rész.. igen, mivel nyáron volt időm !
      De tudod van ÉLETEM is.

      Törlés
  8. Nem azért de te akkora paraszt vagy hogy még a fagyit is bicskával eszed... Ha valami bajod van tarts meg magadnak vagy írd föl egy lapra hogy legalább a lap egyet értsen veled...De te biztos buktál már vagy 1000x mert úgy tűnik te nem tanulsz hanem kockulsz...mások igen is megértik hogy tanulnia kell...nekem is kell meg egy csomó mindenkinek...Csicska... -.-"

    Niki ez egyre jobb!! :DDD ♥

    VálaszTörlés
  9. :DDd istenem, ekkora nyomorékot még nemláttam xdd. Drágám, nem buktam még és nemis fogok, de ezekszerimt te igen .. Csak sajnálni tudom hogy a földön még vannak ilyen suttyó szerencsétlenek akik azt hiszik az ilyen szar beszólásaikkal, hogy ezzel most kemények.. Szánalmas vagy , inkább megsem szólaltál volna, mert akkora egy életképtelen vagy..:D

    VálaszTörlés
  10. Amúgy jó lenne ha állítanál magadon ember.:) nincs új rész és türelmetlen vagy.?! Húzz vissza oda ahonnan jöttél szerintem senkinek nem fogsz hiányozni (NÉVTELEN SENKI)

    VálaszTörlés
  11. ♥♥♥♥♥♥♥♥2012. december 3. 15:44

    Egyetértek Merci...Ha pofázol akkor névvel pofázzal b+...

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. nagyon jóó a blog de most már gyorsan kövit kiváncsi vagyok rá!:) <3:D

    VálaszTörlés