2012. november 16., péntek

45. fejezet

Sziasztok. :3
Köszönöm a kommenteket <3
5 megjegyzés és jön a következő :)


KÉPCSERE TÖRTÉNT, MERT UGYANAZT A CSAJT RAKTAM BE RIÁNAK IS, MINT AKI MEDY :DDDD Bocsi, de hát fáradt voltam..:DD

Arra ébredtem, hogy elég erősen Liambe vagyok gabalyodva. Pontosabban a mellkasán fekszek és a lábam átvetettem a derekán, míg az ő karja meg az én derekamon volt. Elhúzódtam tőle, amire kómásan kinyitotta szemeit.
- Bocsi, hogy felkeltettelek. - szólaltam meg kicsit rekedten. - Csak egy kicsit rád voltam mászva.
- Tudom. Aranyosan aludtál. - mosolygott.
- Én mindent aranyosan csinálok. - röhögtem.
- Pff. Egoista. - nevetett.
- Én is szeretlek. - durciztam be.
- Tudod, hogy én is. - puszilta meg a fejem búbját.
- Akkor jó. - mosolyogtam. - Éheeeeen halooook. - nyögtem.
- Hát te tényleg Niall-nek vagy teremtve. - röhögött.
- Fogd be és irány a konyha. - utasítottam.
- Értettem. - pattant föl és katonásan elindult az ajtó felé. Én is kikeltem az ágyból és utána futottam, aztán a hátára ugrottam.
- Héé! - háborodott fel én meg csak kuncogtam. - Nehéz vagy ám.
- Szóval azt mondod dagadt vagyok ? - háborodtam fel.
- Persze, hogy nem. - nevetett.
- Akkor jó. - karoltam át a nyakát. - A konyhába katona ! - vezényeltem újból.
- Igen is asszonyom, de van egy kis probléma.
- Nincs probléma, ha megoldod. - kötöttem belé.
- Hát én megoldom. Ledoblak aztán én meg lesétálok a lépcsőn. - röhögött.
- Jaaa. A lépcső. - morogtam, aztán leszálltam a hátáról.
- 100 kg-al könnyebb. - nézett rám gonoszan vigyorogva.
- Payne.. - kezdtem lassan. - FUSSÁL ! - nem kellett neki kétszer mondani el is kezdett futni. Pont a lépcső közepén jártam, amikor az aljához ért és elesett. 2 lépcsőfokot borult, aztán elterült a földön. Átakartam lépni fölötte, de megfogta a lábamat és én is elborultam.
A földön feküdtünk és nevetőgörcsben szenvedtünk, amikor Niallék léptek be az ajtón kezükben szatyrokkal és bőröndökkel.
Úgy néztek ránk, mintha elmebetegek lennénk. A vicces az volt, hogy én úgy is éreztem magam.
- Sziasztok. - köszöntek nekünk.
- Hel.. - röhögőgörcs - lo. - nyögtem ki nagy nehezen.
- Mit csináltok amúgy ? - nézett ránk félre döntött fejjel Harry.
- Pizzát sütünk. - vigyorogtam rá gúnyosan, amikor megnyugodtam.
- Pizza ? Én is kérek ! - simogatta meg a hasát Niall, mire mind felnevettünk.
- Így állunk ? - kérdezett vissza gúnyosan az előbbi beszólásomra Harry.
- Aha. - incselkedtem, és el kezdtem hátrálni, mert szinte olvastam a gondolataiban. Ledobta a cuccokat és meglódult felém, lassú voltam és nem tudtam elfutni, ezért elkapott és a vállán vitt a kanapé felé. Tudjátok, mint a Shrek első részében, amikor Shrek felkapja a még ember Fionát és az meg a hátát csapkodja. Na hát a mi jelentünk is valahogy így nézhetett ki. Ledobott a kanapéra és rá ült a csípőmre, hogy ne tudjak szabadulni és elkezdett csikizni.
- Neee.. Harry ! - sikítottam.
- Még mindig pimaszkodsz ? - hajolt hozzám közelebb.
- Neeeem ! Csak engedj eeeel. - visítottam továbbra is, mert egy percre sem hagyta abba a csikizést.
- Nem hallottam jól. - hajolt hozzám olyan közel, hogy az orrunk összeért. Abbahagyta a csikizést és egymás szemében mélyedtünk el. Tudjátok ez az a pillanat, amikor a romantikus filmekben a srác megcsókolja a csajt. Nos nem így történt.
- Köhöööömm. - krákogott Niall, mi pedig észhez tértünk és ledobtam magamról Harryt.
Liam és Niall minket bámult, én pedig lesütöttem a szememet.
- Gyertek enni. - jött be a nappaliba Gabi.
Senki nem mozdult meg.
- A fületeken ültök ? - kiabált.
- Menjünk. - mondta Niall és bement a konyhába.
- Nem vagyok éhes. - pattant fel Harry a földről és felment az emeletre.
- Hát ezeknek mi bajuk ? - nézett ránk Gabi.
- Hagyjuk. - csóválta a fejét Liam.
Bementem a konyhába és elég fagyos volt a levegő, de aztán Liam és Gabi feloldották a hangulatot, szóval a vacsi végére már nevettünk. Éppen az utolsó falatot nyeltem le, amikor csöngettek.
Ria Carter
- Majd én. - szóltam. Kimentem a konyhából és az ajtóhoz mentem. Kinyitottam és egy ismeretlen lány állt előttem.
- Szia. - mosolygott az idegen szőke lány kedvesen. - Ria Carter vagyok. Harry itt lakik ugye ?
Ria Carter.. Ria.. Hm. Valahonnan ismerős.
- Szia. Öö. Igen. - bólintottam zavartan.
- Bemehetnék hozzá ? - kérdezte.
- Persze, de izé. Aha. - nyögtem ki. Nem tudtam ki ez a csaj, de mindegy. Gondolom Harry ismeri.
- Ülj csak le. - intettem a kanapé felé. - Lehívom Harryt.
Felmentem az emeletre és bekopogtam Harry szobájába.
- Gyere. - hallottam meg mély hangját.
- Szia.. Nem akarlak zavarni, de valaki jött.. hozzád. - mondtam.
- Nem érdekel, nem érek rá, nem vagyok itthon. - sorolta az indoknak szánt mondatokat.
- Valami Ria Carter. - vontam meg a vállam. Egyből felült az ágyon és kikerekedett szemekkel nézett rám.
- Hogy ki ? - nyelt egy nagyot.
- Ria Carter. - feleltem lassan tagoltan. - Lebetűzzem ? R-I.. - kezdtem bele, de félbeszakított, azzal, hogy elvágtatott mellettem. - BUNKÓ ! - kiáltottam utána, aztán bementem Medyhez szólni, hogy jöjjön le, mert beszélni akarok vele egy kicsit. Azt mondta 2 perc én meg addig lecaflattam a lépcsőn.
Harry és Ria egymással szemben ültek és eléggé zavarban voltak.
- Bemutatnád nekem ? - kérdeztem kedvesen Harrytől.
- Tudod ki ő.. - vágta rá.
- Ria vagyok, Harry egyik barátnője.
- Jaaaaa, hogy az a Ria. - nyomtam meg az az szót. Róla mesélt Harry a kórházban. - Én meg Nessie vagyok, szintén Harry egyik barátnője. És mi szél fújt felénk ? - érdeklődtem tovább.
- Nessie volnál oly kedves és elhúznád a nagy valagadat innen ? - szólt hozzám marha kedvesen Harry.
- Harold Edward Styles. Kuss. Éppen beszélgetek. - mosolyogtam rá egy 1000 wattos mosollyal.
- Hűű, ti mindig így beszélgettek egymással ? - ámuldozott Ria.
- Dehogyis. Csak, amikor menstruál. - kacagtam.
- Poénos vagy ma. - morgott Harry.
- Jól van, ne egyél meg. - tettem fel a kezemet magam elé. - Már mentem is, úgy is beszélnem kell Medyvel. - morogtam, aztán a konyha felé mentem, ahonnan éppen Liam lépett ki.
- Ria ? - nézett a kanapénkon ülő lányra.
- Liam. - állt fel a csaj és megölelte Liamet.
- Szuper. - morgolódott Harry tovább.
- Bocs Styles nem zavarok. Majd később beszélünk. - kacsintott Riára Liam.
Bementem a konyhába, ahol már csak Gabi és Niall volt. Éppen beszélgettek. Kinyitottam a hűtőt és kivettem egy joghurtot.
- Megint eszel ? - vonta fel a szemöldökét Gabi.
- Zavar ? - nevettem.
- Terhes vagy ? - kérdezte.
- Balf*sz vagy ? - kérdésnek hangzott, de kijelentésnek szántam.
- Szeretlek. - mosolygott.
- Én is. - vigyorogtam vissza.
Elkezdtem enni a joghurtomat, amikor Medy lépett be idegesen.
- Ki ez a ribanc Harryvel ? - sziszegte.
- A mikulás. - mosolyogtam. Nem tudom mi van ma velem, mindenkivel kötekedem.
- Humorzsák. - vágta hozzám a nagyon eredeti jelzőt Medy. - De most komolyan.. Ki az?
- Milyen csaj ? - kérdezett közbe Niall.
- Ria. - vontam meg a vállam hanyagul.
- Ria Carter ? - nézett rám kikerekedett szemekkel. Pont úgy, mint Harry a szobában fent.
- Aha. - bólintottam.
- KI A FRANC AZ ? - toporzékolt Medy.
- Harry régi nagy szerelme.
Szinte láttam, hogy valóságos pofonként éri ez a mondat Medyt és lesokkol.

12 megjegyzés:

  1. Ezt megérte elolvasni:'D KÖVITTENŐ<3

    VálaszTörlés
  2. hmm..ez kellett..még jobb hangulatban lettem..de nem baj nagyon jó nagyon kíváncsi vagyok a következőre....♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó :D <3

    VálaszTörlés
  4. Áhh végig nevettem:DD:D gyorsan következőt! :) Alexis xx

    VálaszTörlés
  5. A képen Ria lenne?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehát ez ugyanaz a lány mint Medy -.- xdd fail

      Törlés
    2. aaaaaaaaa. tényleg. :'DDDDD jólvan.. fáradt voltam. :DDDD ez tényleg fail.:D:D

      Törlés
  6. Szuper! Siess a kövivel!
    xx,
    E.*

    VálaszTörlés
  7. húú...te ügyi vagy...most olvastam először a blogod...nem semmi...kövit hamar :)

    VálaszTörlés