2012. november 18., vasárnap

46. fejezet

Sziasztok. :)
Ide is leírom, hogy az előző fejezetben Ria képet átcseréltem, mivel fáradt voltam és ugyanazt a személyt tettem be, mint, aki Medy is.:D Köszönöm a kommentelőnek, aki felhívta rá a figyelmet. Meg a többieknek is köszönöm, akik írtak megjegyzést.

5 komment után jön a következő ! <3

*Medy szemszöge*
Mikor Niall megmondta, hogy ki az a nő még az életkedvem is elment. Félek.. Mi van, hogyha Harry összejön újra ezzel a lánnyal ? Hiszen én úgyis már csak 1 hetet vagyok itt.. De nem teheti ezt velem ! Nem hagyom. Harcolni fogok, én szeretem őt, és tudom, hogy ő is szeret.
Lerogytam a székre és bámultam magam elé.
- Hééééé Medy. Nincs búslakodás, megyünk shoppingolni ! - kiáltotta nekem kicsattanó jó kedvvel Nessie.
- Neked mi a franc bajod van ma ? - néztem rá értetlenül.
- Az embernek már jó kedve sem lehet ? - háborodott fel aztán leszállt a konyhapultról és kisétált a konyhából.
- Szuper.. - morogtam.

*Niall szemszöge*
Még mindig nem tudom hova tenni az előbbi esetet Nessie és Harry között. Tudom, hogy még mindig éreznek egymás iránt, de el kell érnem, hogy Nessie csak engem szeressen.. Belehalnék, ha elhagyna. Pláne, ha visszamenne Harryhez. Bár neki most itt van Ria és Medy, de mindegy.
Holnap van ugyan a szülinapja, amire még ma el kell rendeznem pár dolgot, de este elviszem valahova.
- Hé Gabi.. - szóltam a szőke lánynak.
- Mi van ? - fordult felém.
- Letudnátok ma foglalni Nessiet ? A holnapi szülinapi bulijára van még egy kis elintézni valóm, plusz este el akarom vinni valahova.
- Persze. - mosolygott.
- Akkor ez le rendezve. Nekem most mennem kell, mert már 4 óra is elmúlt. - álltam fel az asztaltól, aztán kimentem az ajtón.

*Gabi szemszöge*
Mivel Niall megkért, hogy foglaljuk ma le Nessie-t, ezért Medyt mozgósítottam.
- Medy, gyere. Dolgunk van. - szóltam neki aztán kiindultam a konyhából. Ám ő meg se mozdult. Visszamentem és megfogtam a karját, aztán elkezdtem magam után rángatni.
- Héé ! Tudok menni magamtól is. - horkant fel.
- Akkor igyekezz. - vetettem oda a vállam felett, morgott valamit, de nem érdekelt.
Felmentünk Nessie-hez és mondtuk neki, hogy megyünk vásárolni, meg moziba. Örömében elkezdett tapsikolni. Tényleg jó napja van.

*Nessie szemszöge*
Feljöttek a csajok, hogy menjünk el vásárolni meg moziba. Egy szóval tartsunk csajos napot. Nagyon örültem neki, mert az utóbbi időben keveset voltunk együtt.
Elindultunk a plázába, ahol boltról boltra jártunk. Egy pár rajongó odajött hozzánk és képet meg aláírást kértek, adtunk is nekik. Majd beszélgettek velünk egy kicsit, többen azt is megkérdezték, hogy jobban vagyok-e, mert hallották, hogy a múltkor egy őrült rajongó elrabolt. Válaszoltunk minden kérdésükre, aztán mentünk tovább. Elég sok ruhát vettünk és Gabi javaslatára vettem pár elegánsabb darabot is. egy-két cipőt és kiegészítőt is vettünk a Claire's-ben, na meg nem hagyhattuk ki, hogy valami 1D-s cucc nélkül menjünk ki onnan. Szóval én vettem egy Niall nyakláncot, Gabi egy Zayn posztert, Medy pedig unottan nézett ránk és közölte, hogy neki ezek mind megvannak. Az eladó kicsit furcsán nézett ránk, de nem foglalkoztunk vele. Kifizettük és kimentünk a boltból, aztán a mozi felé vettük az irányt. Volt még fél óránk a kinézett film kezdéséig, ami pont jó volt, mert addig megtudtuk venni a jegyeket és a kukoricát meg az üdítőt.
[...]
Egyébként a Step up 4-et néztük meg. Mindegyik Step Up-ot imádtam, és ez se volt kivétel.
Este 8-ra értünk haza. Ria már nem volt ott, és Harry, Drake, Zayn meg Lindsay lent ültek a kanapén. Liam és Louis éppen akkor jöttek ki a konyhából kezükben pattogatott kukoricával meg üdítővel.
- Filmezni készültök ? - kérdeztem belépve az ajtón.
- Aha. - bólintott Drake.
- És mit néztek ? - kíváncsiskodtam.
- Step up 4. - felelték szinkronba. Mi összenéztünk a csajokkal aztán elkezdtünk nevetni.
- Mi van ? - néztek ránk értetlenül.
- Semmi. Jó film, mi is most néztük meg a moziba. - kacsintottam rájuk, aztán a szatyrokkal felmentem a szobánkba. Lerogytam az ágyra és gondolkoztam. Holnap lesz a szülinapom és még senki nem említett semmit, hogy megyünk-e valahova.. De biztos terveznek valamit, szóval még jó, hogy vettem ruhákat. Eléggé elgondolkozhattam, mert elbóbiskoltam és arra ébredtem, hogy valaki megcsókol. Kinyitottam a szememet és a szőke hercegemmel találtam szembe magamat.
- Szia. - suttogtam, ő pedig egy újabb csókot nyomott a számra.
- Öltözz, mert megyünk el. - mosolygott.
- Hova ? - érdeklődtem.
- Titok. - kacsintott rám. - Annyit mondok, hogy elegáns legyél. - nyomott egy csókot a homlokomra, aztán kiment a szobából.
Ott álltam teljesen tanácstalanul, hogy mit is vegyek fel, hiába vettem ma egy tucat ruhát.
- GABI ! MEDY ! - kiáltottam el magam, mire mindketten lihegve jelentek meg az ajtómban. - Segítsetek. Mit vegyek fel ? - kérdeztem.
- Hova mész ? - vonta össze a szemöldökét Medy.
- Niall elvisz valahova, de nem mondta hova, csak annyit, hogy elegáns legyek.
- Menj el fürdeni addig mi keresünk valamit. - utasított Gabi.
Elmentem fürdeni és kíváncsian vártam, hogy mit tervezett a hercegem ma estére.
Mire kiléptem a fürdőből egy szál törölközőben a testem körül két mosolygós arc és egy szuper összeállítás várt.
- Úristen csajok ez nagyon gyönyörű. - ámuldoztam.
- Tényleg az, de gyere, mert begöndörítem a hajadat, és addig Medy kilakkozza a körmöd. De kéne valaki, aki sminkel.. - adta ki a parancsot. - LINDSAY ! - kiáltotta el magát.
- Bárkit csak őt ne ! - sziszegtem Gabinak.
- Csönd ! Nem beszél. Árt a szépségednek. - utasított.
- Igen ? - lépett be Lindsay az ajtón.
- Ki kéne sminkelned Nessiet.
- Öö. okés. - lepődött meg.
- Itt van minden cucc, szóval gyere. - biccentett Gabi.
Fél óra múlva teljesen kész voltam. Rajtam volt a ruhám, a körmöm ki volt lakkozva, a hajam és el kell ismernem a sminkem is gyönyörű volt.
- Köszönöm csajok. - öleltem meg mindegyiket. Igen, Lindsayt is.
- Nincs mit, de siess, mert Niall már biztosan vár. - kacsintott Gabi.
- Jó szórakozást. - kiáltott utánam Medy.
Válaszként egy puszit dobtam nekik és letipegtem a lépcsőn. Igazuk volt a csajoknak Niall már lent várt szmokingban és egy szál rózsával.
 Az összes srác kidülledt szemekkel bámult rám, amikor leértem a lépcsőn.
- Gyönyörű vagy. - szólalt meg Niall és egy csókot nyomott szájfényes ajkamra. Átadta a rózsát, amit megköszöntem és elindultam a konyhába, hogy beletegyem egy vázába.

*Niall szemszöge*
Nagyon izgultam, hogy minden simán menjen és jól érezzük magunkat ma. Mikor Nessie lejött a lépcsőn azt hittem elájulok. Annyira gyönyörű volt. Persze mindig az, de most különösen.
- Hát Niall.. - jött oda Harry és megfogta a vállamat. - Most nagyon irigyellek. - mondta őszintén, nekem pedig egy büszke mosoly terült el az arcomon.
- Az elhiszem. - nevettem fel.
- Egyetértek Harryvel. - szólt közbe Drake.
- Én is. - bólogatott Louis.
- Nem semmi a csaj. - mondta Zayn.
- Rólam van szó ? - jött le Gabi az oldalán Medyvel.
- Persze kincsem. - mosolygott Zayn, mi meg röhögtünk.
- Mehetünk. - jött vissza Nessie a konyhából.
- Jó szórakozást. - mondta Harry és megölelte Nessiet.

*Nessie szemszöge*
Mikor visszamentem Niallékhez, még indulás előtt Harry megölelt és a fülembe suttogott, hogy csak én halljam.
- Eddig is tudtam mit vesztettem, de most már fáj is. Jó szórakozást. - aztán elengedett.
Nem tudtam semmit mondani, és talán jobb is volt. Niall megfogta a kezemet és elindultunk.

8 megjegyzés:

  1. naaaaaaaaaa..:'( Hazza cicám elhagy..chh..na mind1 már nem is érdekel...amúgy nagyon jó lett kövit.:) ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgalmas.:) következőt.:) ♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! Siess a következővel, mert megbolondulok. :DD
    xx,
    E.*

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett és a ruha összeállítás is csodás lett tényleg, már várom a következő részt...Siess:))

    VálaszTörlés
  5. Szőke herceg?:DD:DD siess a kővetkezővel :)

    VálaszTörlés
  6. ugy látom felesleges lenne ez a komi. mert már megvan az 5.:D de azért írok.:'D. BENNED EGY ÍRÓ VESZETT EL :'D IMÁDLAK TE NŐ.KÖVIT.<3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klassz, komolyan annyira ügyes vagy:)!

    VálaszTörlés
  8. olyan nagyon kár hogy nem Harry-vel jött össze. De attol nagyon jó ;)

    VálaszTörlés