2012. szeptember 14., péntek

28. fejezet

Minimum 2 komment és jön a következő :$$ <3 Érdemes hamar meglennie, mert hétvégén több időm van :) Hope u like it !   

Elidőztünk a fiúknál estig még. Sokat beszélgettünk a nappaliba, meg filmeztünk és megint csak beszélgettünk. Majd Niallnek csörgött a telefonja és kiment a szobából. Ezen meglepődtünk, hiszen eddig mindig elintézte előttünk a telefonhívásait. Ez nem csak nekem tűnt fel, így mikor visszaérkezett Liam szóvá is tette.
- Héé Nialler.. Mondd csak.. Mióta van rejtegetni valód ? - kérdezte egy kis komolysággal a hangjában, de nevetve.
Niall rögtön elvörösödött, de végül csak mormogott valamit az orra alatt. Liam csak legyintett egyet, de az én fejemben ott motoszkált a gondolat, hogy tuti, lány van a dologban. Talán egy fél óra telhetett el, amikor megszólalt az én telefonom is. Kicsit arrébb surrantam, de nem mentem ki a szobából.
- Háló ? - szóltam bele kíváncsian.
- Sziaa. Niki te vagy az ? - szólt bele egy lány.
- Ööö. Igen. És te ki vagy ? - kérdeztem.
- Medy vagyok te butaaa. - mondta elnyújtva az 'a' hangot.
- Jajj, szia drágaság. - feleltem mosolyogva, mire Harry idekapta a fejét, aztán mintha leesett volna neki, hogy nincsen semmi köze hozzám - és visszafordult a beszélgetés felé.
- Szóval, azért hívtalak, mert holnap indul a gépünk és ilyen 13.00 körül érkezünk, de addig még írok, emrt most nem tudom pontosan, és, hogy reméljük kijössz elénk a reptérre a barátoddal. - Ennél a mondatnál félrenyeltem a saját nyálamat és elkezdtem fulladozni, a srácok felém kapták a fejüket, mire intettem nekik, hogy rendbe leszek, ami így is történt szerencsére.
- Jól vagy? - szólt aggódva a telefonba. - Baj van?
- Nem, nem, dehogyis. Csak hát izéé. Nincs barátom, szóval valószínűleg egyedül vagy pedig a barátnőmmel megyek ki.
- Okés, nekünk mindegy. De köszi. Akkor holnap beszélünk. Sziaa!
- Sziaaa. - nyújtottam el én is 'a'-t.
Letettem a telefonomat és visszaültem a többiekhez. Senki nem figyelt különösebben a visszaérkezésemre, hanem folytatták a témát, valami balesettel.
Álljunk meg.. Baleset.. Autóbaleset..
- ÚRISTEN ! - szaladt ki a számon a kiáltás. Egyből mindenki felém kapta a fejét és volt, aki kérdőn, volt, aki aggódón nézett rám. - Elfelejtettem Nicket !
Harrytől kaptam egy szemforgatást, Nialltől egy együtt érző nézést, a többieknek pedig megértés futott át az arcán.
Felkaptam maga mellől a telefont és kimentem a szobából, majd kiültem a tornácra és tárcsáztam.
- Igen ? - szólt bele egy hang.
- Szia Joe.. Nessie vagyok.
- Héé. Szia.
- Mi a helyzet Nickkel ? - kérdeztem halkan.
- Hát.. Még mindig nem ébredt fel, de az orvosok azt mondják, hogy javult valamit.. Bár én nem értem, hogy mit javulhatott, ha nem ébredezik..
- Értem.. - feleltem neki.
- Holnap.. Ha esetleg nincs sok dolgod, akkor..
- Persze. Bemegyek.
- Köszönöm. Most le kell tennem. Szia.
- Szia.. - köszöntem el.
Ültem és a sötétedő eget kémleltem és gondolkodtam, amikor a gondolkozásomat léptek zaja törte meg. Oldalra néztem és Niall állt mellettem. Örültem a jelenlétének, de ugyanakkor bosszantott is.
Egyikünk sem szólalt meg csak néztük egymást, majd egy könnycsepp gördült le az arcomon, amit gyorsan le is töröltem. Niall imbolygott a lábán, mint, aki nem tudja, hogy menjen vagy maradjon. Visszanéztem rá és oldalra biccentettem a fejem. Egy pillanatig nézett rám, majd kinyújtotta felém a kezét. Először nem értettem, de végül megfogtam a kezét, mire ő elindult. Megkerülte a házat és bementünk egy ajtón, amit eddig még nem láttam. Felmentünk egy csigalépcsőn, majd Niall egy padlásbejárónak tűnő csapóajtót nyitott ki. Felmásztunk és akkor megpillantottam, hogy hova hozott. A tetőre. Eddig észre sem vettem, hogy sík a tető. Niallnek úgy látszik feltűnt, mert volt itt egy ülőalkalmatosság is, ahová leültünk.
Egymással szemben ültünk és hol egymást néztük, hol pedig az eget kémleltük. Éppen az ég tanulmányozásában merültem el a kellemes csöndben, amikor Niall megfogta a kezemet és összekulcsolta a sajátjával.
- Nem azt beszéltük meg, hogy.. - kezdtem, de félbeszakított.
- De igen. De attól még nézhetünk együtt csillagokat nem ? - kérdezte keserűen.
- De.. - suttogtam neki.
- Tudom, hogy mit beszéltünk meg.. Már meg is tettem az első lépést afelé, hogy túllépjek rajtad.. - felelte és az ujjainkat tanulmányozta.
- Még pedig ? - kérdeztem, de hiba volt. Szerintem magam sem akartam tudni a választ.
- Elhívtam egy lányt randizni.
Ez a mondat úgy érintett, mint egy pofon, vagy egy hideg vizes zuhany, de csak mosolyogtam és azt feleltem, hogy sok sikert. Megsimította az arcomat, majd elengedte a kezemet és felállt.
- Gyere. - mondta.
- Oké. - feleltem mire ő előre ment.
- Niall.. - szóltam utána.
- Igen ? - fordult vissza.
- Köszönöm. - mondtam, mire kérdőn nézett, de aztán leesett neki, hogy arra értettem, hogy felhozott ide. Egy aprót biccentett és elmosolyodott.
Lementünk és a nappaliba már csak Harry és Liam volt.
- Hát a többiek ? - kérdeztük egyszerre Niallel.
- Elmentek aludni. - felelte egyszerűen Liam.
- Aludni ? Ilyenkor ? - kérdezte Niall.
- Na nee. Gabival haza kell mennünk.
- Hát úgy tűnik, hogy itt alszotok. - felelte váll vonogatva Harry,
- Szuper.. Akkor esetleg valaki ad egy pólót, amibe aludhatok ? - kérdeztem.
- Én adok. - mondta segítőkészen Liam. - A vendégszobát meg tudod merre találod. - felelte mosolyogva. - Ha csak nem akarsz valamelyikünkkel aludni. - kacsintott rám. Ezt ne értsétek félre, mi Liammel nagyon jó barátságban vagyunk, ezért mert azt mondani, hogy, ha őt nem zavarom akkor alszok vele. Harry és Niall álla leesett, és kicsit Liam is megdöbbent, de csak mosolygott.
- Jóéjt srácok. - köszöntem el tőlük, de ők még mindig ledöbbenve álltak. Vállat vontam, majd felsiettem Liam után a szobájába.

3 megjegyzés: