2012. szeptember 23., vasárnap

31. fejezet

Megint 2 komment után jön a következő rész ! :)
Hope you like it 


- Na szóval.. - tért vissza a szobába Liam. - Kn. fél óra múlva találkozunk a srácokkal. Pontosabban ide jönnek, és innen megyünk.
- Úristenúristenúristen. - ugrándozott Medy, majd megölelte Liamet. - Akkor én most felmegyek készülődni. - mondta nagy mosollyal az arcán.
- Menj csak. - mosolyogtam rá.
- Várj. Megyek én is. - mondta Lindsay, és adott egy csókot Drake-nek, amin nagyon meglepődtem, mert nem tudtam, hogy együtt vannak, majd felmentek az emeletre.
- Én meg mindjárt jövök. - kacsintott rám Liam, és kisétált a szobából kettesben hagyva engem Drake-kel.
Idegességemben elkezdtem izegni-mozogni.
- Szóval.. Nem akarjuk egy kicsit megismerni egymást ? - kérdezte mosolyogva Drake és közelebb ült hozzám.
- Hát.. - kezdtem, de alig tudtam beszélni, mert valamiért folyamatosan zavarban voltam a jelenlétében.. Mondjuk nem csoda, hihetetlen jól néz ki. - De. - mosolyogtam rá. - Miért ne ?
- Okéé. Akkor én kérdezek te válaszolsz, majd fordítva. - mondta, mire egyetértésképp bólintottam. - Mióta élsz itt ? - kérdezte.
- Másfél hónapja jöttünk ki nyaralni apához a barátnőmmel.
- Oké. Te jössz. - mondta, majd elmosolyodott.
- Mióta vagytok együtt Lindsay-vel ?
- Húha. Egyből a közepébe. - kacsintott rám, mire én csak mosolyogva megvontam a vállam. - Másfél hónapja. - bólintottam. - Hol van a barátnőd ?
- Zaynnel. Az egyik bandataggal. - feleltem. - Szereted Lindsayt ?
- Hát.. szeretem, de.. Hogy is mondjam. Mindegy, majd megismered.
- Héé. Ne térj ki a válasz elől ! - mondtam neki.
- Én aztán nem. - mondta, majd elmosolyodott én meg szinte elolvadtam.
Még 10 percig ezt játszottuk és elég sok mindent megtudtam Drake-ről. Nagyon aranyos srác, és kiderült, hogy tud gitározni én meg viccből mondtam neki, hogy megtaníthat. Ő komolyan vette, szóval ő lesz a gitártanárom.
- Okéé. Utolsó kérdés. - mondta és még közelebb húzódott. - Mit szólnál, ha most megcsókolnálak ? - kérdezte, és a feje tényleg eléggé a csókzónában volt.
- Én.. Öö.. - kezdtem el hebegni-habogni.
- HELLOOOOOOO EMBEREEEEEEEEEK ! - mondtak a srácok, és Gabi, akik éppen ebben a pillanatban jöttek, vagy inkább törtek be az ajtón, mi azonnal szétrebbentünk, és fel is pattantam Drake mellől üdvözölni őket. Lindsay és Medy is lejöttek az emeletről.
Mind leültünk a nappaliba, ami szerencsére elég nagy és így elfértünk.
- Ő itt az unokahúgom. - mutattam Medyre.
- Sziasztok. Medy vagyok. - mondta teljes extázisban.
- Hello Medy. - mondták kórusban a fiúk.
- Hé Ness. - mondta Harry nekem, de közben le sem vette a szemét Medyről. - Nem mondtad, hogy az unokahúgod ilyen gyönyörű.
Medy a bók hallatán teljesen elpirult és elkezdett kuncogni.
- Mi van, ha anyámat hívom rá is ráhajtasz ? - kérdeztem flegmán, de Harry nem is figyelt. Medy ugyan vetett rám egy furcsa nézést, de senki nem szólt semmit. - Ő pedig itt Lindsay, Medy barátnője. - mutattam az unokahúgom mellett ülő lányra. - És végül, de nem utolsó sorban Drake. - mondtam mosolyogva.
- Hello Harry vagyok.
- Én meg Niall.
- Louis.
- Zayn. - mondták a fiúk sorban.
- Engem meg már ismertek. - mondta Liam.
- Én pedig Gabi vagyok.
- A legjobb barátnőm. - tettem hozzá.
- Most, hogy már mindenki bemutatkozott, és mindenki ismer mindenkit.. Hova megyünk ? - kérdezte Liam.
- London Eye ? Big Ben ? Tower ? Nando's ? - kérdezte Niall.
- Felőlem. - mondtam feltartva a kezeimet. - Medy ? - kérdeztem, de nem válaszolt. Túlságosan elveszett azokban a már jól ismert zöld szemekben. - MEDALAINE ! - mondtam egy kicsit hangosabban.
- Mi ? Mi van ? - kérdezte.
- Na ne.. Medy hidd el ennek nem lesz jó vége. - mondta Liam, és kapott is Harrytől egy csúnya nézést. Csoda.. Elszakította a szemét Medyről.
- Minek ? Mi van ? - kérdezte megint.
- Na jó ! Induljunk. - mondta Zayn, majd felpattant. Én és a srácok követtük a példáját. Csak az újdonsült szerelmes pár maradt ülve, de Louis megoldotta a dolgot. Megfogta Harry göndörfürtjét, és elindult.
- Ááá. Ez fájt, te gyökér ! - mondta nevetve Lounak.
- Így jártál ! - kacsintott rá Lou.

****

Miután megnéztük a Big Bent és a Towert felültünk a London Eye-ra. Míg a kerék körbe ért, az alatt a fél óra alatt még jobban megismerkedtünk. Drake folyton mellém ült, és "véletlenül" mindig megérintett valahol. Élveztem a közelségét, mert tényleg helyes és aranyos. De nem akartam tőle semmit, mert barátnője van. Beszélgettem Gabival is egy kicsit, elmeséltem neki a nappaliban történt Drake-es dolgot. Niallel és Liammel is hülyültünk egy kicsit. Csináltunk egy csomó képet is, biztos viccesek lettek, mert a legtöbben hülye fejet vágtunk. Medy és Harry végig beszélgették az utat nem is foglalkozva mással. Lindsay Zaynnel és néha-néha Liammel beszélgetett.
Mikor leszálltunk kitaláltuk, pontosabban Niall kitalálta, hogy menjünk el a Nando's-ba enni.
A szokásos lánytömeg megint megtalált minket, így a fiúk kiosztottak pár autogramot és képet, majd bementünk az étterembe.
Mikor leültünk és rendeltünk is Lindsay szólalt meg.
- Szóval Ti ilyen sztárféleségek vagytok ? - kérdezte.
- Fogjuk rá. - mondta mosolyogva Niall.
- Ééértem.
- Tud valamelyikőtök gitározni ? - kérdezte Drake.
- Leginkább Niall szokott. - mondta Lou a szőkeség felé bökve.
- Akkor jóban leszünk. - mondta Niallnek.
- Biztosan. - felelte.
- Ness-el még náluk megbeszéltük, hogy megtanítom gitározni. Igaz ? - kérdezte felém fordulva.
- Aham. - mondtam, majd lesütöttem a szememet, hogy ne lássam a rám szegeződő szempárokat.
Kihozták az ételt, szóval mindenki elkezdett enni. Hamar befejeztük, majd fizettünk és Harry ötletére - amit én elleneztem - elmentünk a srácokhoz.


4 megjegyzés:

  1. olyan jó hogy az uncsid vagyok és benne vagyok áááá.*--* és Harry *-* imádlak és nagyon jó kövit nyuszim.^^:3 ♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó,gyorsan a kövit ♥

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek *-* Most kezdem írni a következőt ! <3

    VálaszTörlés