2012. szeptember 23., vasárnap

32. fejezet

Több, mint 5000 oldalmegtekintés ! Nagyon köszönöm <3
Szokásomhoz híven 2 komment után jön a következő ! :3
Hope You Like It ! 

Megérkeztünk a srácokhoz és mivel nem igazán tudtuk mit csináljunk a nappaliban tengődtünk. Majd Zaynnek kipattant a fejéből, hogy üvegezzünk. Én ezt is elleneztem, de mivel egyedül voltam ezzel a dologgal, ezért kénytelen voltam játszani.
- Én kezdek ! - kiáltotta Lindsay.
Senki nem ellenezte a dolgot, szóval Lindsay megpörgette az idő közben fogalmam sincs hogyan oda került üveget. Az üveg körbefordult, majd Zayn-en állapodott meg.
- Hahaha. Zaaaayn. - mondta Lindsay, majd elnevette magát. - Felelsz vagy mersz cukifiú ? - erre az elnevezésre Drake Lindsayre nézett, de az vagy nem vette észre vagy nem akarta észrevenni.
- Hm.. Felelek. - mondta Zayn mosolyogva.
- Félőőős nyuszi. - mondta Gabi, majd adott egy puszit Zayn-nek, mire Lindsay kicsit lenézte Gabit. Gabi szúrósan ránézett és láttam, hogy szólásra nyitja a száját. Rátettem a kezem a térdére és megráztam a fejemet.
- Szóval ? - kérdezte Zayn Lindsaytől és átölelte Gabit.
- Mit szeretsz Gabiban ? - kérdezte kelletlenül Lindsay.
- Mindent. A haját, a szemét, az arcát, a kedvességét, a tulajdonságát, és azt, hogy szeret engem. - mondta Zayn lágyan. Lindsay a szemét forgatta, majd oda dobta az üveget Zaynnek. Zayn pörgetett és az üveg szája felém mutatott.
- Ahh.. Felelek Zayn. - mondtam rögtön.
- Okéé.. - mondta, majd elgondolkodott. - Ha 2 embert vihetnél magaddal Hawaii-ra innen a szobából kit vinnél ? - kérdezte. Már épp szólásra nyitottam a szám, mikor még hozzátette. - Csak fiú lehet !
- Nanee.. - mondtam, majd körbenéztem a szobába ülőkön. - Az első mindenképpen Liam, mert őt még a Holdra is magammal vinném. A második pedig.. Niall. - mondtam, mire az említett személy és azon kívül még Harry, sőt még Gabi és Liam is felém kapta a fejét és kidülledt szemmel bámultak. - Mivan ? - kérdeztem, megrántva a vállam.
- Seeeeemmi.. - mondta nevetve Zayn.
- Nem kell félreérteni semmit Zayni.. - mondtam neki mosolyogva. - Csak és kizárólag, mint haver-barátot vinném magammal. Vagy az a probléma, hogy nem téged vinnélek nyaralni ? - kérdeztem nevetve.
- Honnan tudtad ? - mondta nevetve ő is, mire én csak mosolyogva megráztam a fejem és pörgettem. Az üveg Harry-n állapodott meg.
- Harry bébi felelsz vagy mersz ? - kérdezte helyettem Medy.
- Merek. - mondta ravaszan, majd rám nézett.
- Hm.. - mondtam, majd gonoszan kezdtem mosolyogni. - Okéé. - gondolkodtam egy picit, majd eszembe jutott a tökéletes ötlet. - Írd ki twitteren a követőidnek, hogy mostantól 60 alatti nővel szoba sem állsz ! - mondtam és elkezdtem nevetni, de nem csak én voltam így vele, hanem mindenki körülöttem.
- Okéé. - mondta, majd ő is nevetni kezdett.
Gyorsan kiírta, majd pörgetett, az üveg Medy felé pördült.
- Felelsz vagy mersz ? - kérdezte Hazza incselkedve.
- Felelek. - mondta Medy.
- Chhh. Akkor.. Mi a kedvenc számod tőlünk ? - tette fel az egyszerű kérdést.
-  Ez könnyű. Up All Night. - mondta mosolyogva Medy, majd elvette az üveget és megforgatta. Az üveg szája Drake-re mutatott.
- Nos Drake. - mondta lassan. - Mit szeretnél ?
- Merek ! - mondta, majd rám mosolygott, mire én elpirultam.
- Jól van. Akkor énekelj ! - mondta Medy.
- Na nem ! Azt felejtsd el. - mondta komolyan.
- Oké. Akkor vetkőzz. - mondta Medy, mire Drake levette a pulcsiját.
- Így már tetszik a játék. - mondta Lindsay Drake-re nézve, és átakarta ölelni, de Drake elhessegette és pörgetett. Niallre érkezett az üveg.
- Niall ugye ? - kérdezte Drake, mire a kis ír manó bólintott.
- Merek. - mondta.
- Okéés. Akkor csókold meg Medyt. - mondta. Harry elképedt és Medy is érdekesen nézett Drake-re. Niall először rápillantott Harryre, majd így szólt.
- Kihagyom. - mondta. - Mármint nem Medy miatt, hanem.. Áh. Mindegy. - mondta és levette ő is a pulcsiját.
Még játszottunk egy pár órát, és így eléggé beesteledett, szóval megbeszéltük a srácokkal, hogy akkor itt alszunk.
Zayn elment a szobájába Gabival, Medy pedig Harryvel aludt.
- Harry okosan az unokahúgommal, mert kivasalom a hajadat ! - kiáltottam utána, mire gúnyos nevetést hallottam.
- Csak nem féltékeny vagy ? - kérdezte Drake incselkedve.
- Óó.. Nem tudsz te semmit Drake barátom. - mondta Liam nevetve, mire Drake értetlenül nézett rám, én pedig csak legyintettem.
- Mi hol alszunk ? - kérdezte Lindsay. Amíg Liam elmagyarázta neki, hogy mi hol van, addig én még Drake-kel beszélgettem egy kicsit. Számot is cseréltünk, bár nem értettem, hogy ez miért volt fontos ilyenkor. Na mindegy. Drake és Lindsay is elvonultak. Louis is elköszönt tőlünk, szóval már csak Niall, Liam és Én maradtunk lent.
- Választhatsz Ness. - mondta nevetve Niall. - Csak vicceltem. Tudom, hogy Liammel alszol. - tette hozzá gyorsan.
- Ami azt illeti.. - kezdtem, mivel közben eszembe jutott a megállapodás, amit kötöttünk. - Nekem mindegy. - mondtam mosolyogva.
- Akkor most menj hozzá, mert kész katasztrófa veled aludni. - mondta Liam nevetve.
- Jól van Payne. Megjegyeztem ! - mondtam neki, majd mind a hárman felmentünk aludni.
- Kérsz egy pólót aludni ? - kérdezte Niall, miközben átöltözött.
- Aha. - mondtam, majd miután oda adta a pólót elmentem a fürdőbe, ahol átöltöztem és utána visszamentem.
Niall már az ágyban feküdt és a telefonját babrálta.
- Ugye van rajtad ruha ? - kérdeztem nevetve.
- Van. Egy boxer. - mondta nevetve ő is.
- Több, mint a semmi. - mondtam majd megvontam a vállam és befeküdtem Niall mellé, aki letette a telefonját és leoltotta a kislámpát maga mellett, így csak a Hold világított be az ablakon.
- Milyen volt a múltkori randid ? - kérdeztem, mert már régóta fúrta az oldalamat a kérdés.
- Hát.. Megbeszéltük a csajjal, hogy nem illünk össze. - mondta egyszerűen.
- Ohh.. Értem. - mondtam neki. - Sajnálom.
- Én nem. - felelte.
- Miért ? - kérdeztem, de féltem hallani a választ.
- Miért alszol velem ? - kérdezte kikerülve a kérdésemet.
- Zavarlak ? - kérdeztem.
- Te is tudod, hogy nem. - mondta.
- Akkor jó. - mondtam.
Egy ideig csöndben voltunk, majd Niall adott egy puszit a homlokomra.
- Jó éjszakát Nessie.
- Neked is. - mondtam.
Egy kis idő múlva elaludtam, majd hajnalban kaptam egy sms-t.

9 megjegyzés:

  1. hujujjujj.*-* a bonyodalmak elkezdődtek.*-* nagy jó.:'3 ♥ köviit.^^

    VálaszTörlés
  2. *nagyon jó bocsi.^^ :_DD ♥♥

    VálaszTörlés
  3. kövitkövitkövit gyorsaan...naagyon jó:DD

    VálaszTörlés
  4. Most kezdtem el olvasni és nagyon jól írsz télleg nagyon tetszik mikor lesz a következő? :)

    VálaszTörlés
  5. imádom *-* hamar a kövit xoxo:kitti

    VálaszTörlés
  6. Hozd gyorsan a kövit, olyan jóó!! *-*
    xxx, Enikő

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz kövi? :)
    xxx, Enikő

    VálaszTörlés
  8. úú szerintem Draketől kaptaa:DD am nagyon jó lett(;

    VálaszTörlés
  9. nagyon jóóóóóó. csak jobban örülnék neki ha Ness, Harryvel jönne össze ;)

    VálaszTörlés