2012. szeptember 22., szombat

30. fejezet

HA ESTIG MEG LESZ A 2 KOMMENT AKKOR MÉG MA JÖN AZ ÚJ RÉSZ ! <3 XoXo. Nikii
hope u like it   

Liammel mászkálgattunk a városban egy kicsit és beültünk kajálni is. Tök jól elvoltunk, sokat beszélgettünk és szerintem aznap vált tényleg a legjobb barátommá. Ő olyan tipikus legjobb barát, akire bármikor számíthatsz. Felhívhatod hajnalban, felveszi és megvigasztal, sőt talán át is megy hozzád. Meg véd, ha valami nem normális beléd köt, és eljátssza a pasidat, ha valakit féltékennyé akarsz tenni.  Ő ilyen, és én nagyon szeretem.
- Na gyere. Lassan induljunk. - mondta nekem, miközben megitta az utolsó kortyot az üdítőjéből.
- Oké-oké. De én annyit ettem, hogy szerintem csak gurulok utánad. - mondtam nevetve.
- Jaa. Tényleg. Híztál ? Olyan dagadtnak tűnsz, mint egy pálcika. - mondta ő is nevetve.
- Nagyon vicces Payne. - feleltem neki, majd felálltunk és kimentünk a Mc Donald's-ból és visszasétáltunk a kocsihoz. Liam beindította a motort és siettünk a reptérre, mert késésben voltunk. 20 perc múlva kiszálltunk a reptéren, ahol szokás szerint nagy nyüzsgés volt, főleg, amikor a rajongók meglátták Liam-et. Azonnal megbombáztak minket a kérdésekkel, és fényképet meg autogrammot kértek. Még tőlem is ! Hát emberek.. Ki vagyok én, hogy autogrammot osszak ? Nagyon jól esett azért, hogy velem is foglalkoztak és nem néztek le. Sok Directioner például a twitteren is fenyegető leveleket írnak nekem, de nem foglalkozom velük. Kit érdekelnek ? Viszont ők itt nagyon kedvesek voltak, de aztán el kellett köszönnünk, mert bemondták a gépet, amivel Medyék jöttek.
Miközben vártuk, hogy megérkezzenek Liam viccelődött velem.
- Húú. Nessie a sztár ! - mondta viccesen.
- Nagyon vicces vagy. - nevettem. - De egyébként nagyon kedvesek voltak. - mosolyodtam el.
- Igen. Vannak köztük hihetetlen aranyos és kedves rajongók, de vannak olyan fanatikusok, akiktől kifejezetten félek. - mondta.
Éppen akartam volna valamit mondani, amikor valaki a nevemet sikította. Megfordultam és Medy állt ott azonnal elkezdtünk egymás felé rohanni és megöleltük egymást.
- Úristen !
- Úristen ! - ismételtem.
- Londonba vagyok veleeeeeeeeeeeed ! - sikította. Óvatosan körbenéztem, hogy mennyien kapták felénk a fejünket, de rájöttem, hogy ezek itt mindennapos cselekedetek.
- Én sem ! Úgy hiányoztál. - mondtam neki, majd még egyszer megöleltem.
Közben egy lány és egy srác sétáltak felénk a bőröndjeiket húzva, és Liam is épp akkor érkezett mellém.
Medynek kikerekedett a szeme.
- Úr..Úristen.. - dadogta.
- Szia. - villantott egy mosolyt Liam. - Liam Payne vagyok. - mondta és a kezét nyújtotta.
- Tu..Tu..Tudom ki vaaaaaaaagy ! - sikította Medy a végét.
- Ohh, kifelejtetted a bemutatkozásodból, hogy az unokahúgod Directioner.
- Ohh, Liam.. Talán azért, mert nem tudta. - szólt közbe Medy mosolyogva.
- Jaa. Úgy más. - mosolygott Liam. - Hát isten hozott Londonba ! - mondta, majd megölelte.
- Ti együtt vagytok ? - kérdezte nagy szemekkel Medy.
- Neeeeem ! Szigorúan csak barátok vagyunk. - feleltem neki.
- Szinte már a húgom. - mondta Liam és megölelt.
- Nos, ők pedig itt Lindsay. - mutatott a lányra. - És Drake. - majd a fiúra.
- Szia. - mosolyogtam Lindsay-re, majd oda mentem hozzá és három puszival köszöntöttem, majd miközben én tovább álltam Drake-hez, aki mellesleg eszméletlenül jól nézett ki Liam sétált Lindsay-hez.
- Sziaa. - feleltem neki.
- Hello szépség. - mondta és egy gyönyörű mosolyt villantott rám, mire én elpirultam.
- Még nem is ismersz, és már hazudsz ? - kérdeztem nevetve.
- Te is tudod, hogy nem hazudtam. - kacsintott rám.
A kis flörtölésünket Lindsay szakította meg.
- Mehetünk vagy még itt helyben elfolytok ? - kérdezte mérgesen.
- Menjünk. Persze. Gyertek. - mondtam és elindultunk a kocsihoz.
Bepakoltuk a cuccaikat a kocsiba, majd elmentünk hozzánk, hogy kipakoljanak.

****

- Na srácook ! - mondtam. - Mit szeretnétek ma csinálni ? - kérdeztem vidáman.
- Ez egy jó kérdés. - mondta Liam, miközben lehuppant mellém a nappalinkba.
- Megnézhetnénk a nevezetességeket. - vetette fel Lindsay.
- Vaaaaagy.. Elmehetnénk megnézni a nevezetességeket a One Directionnel. - mondta és csillogott a szeme. - Már ha nincs túl sok dolgotok. - mosolygott Liamre.
- Szerintem egy ilyen szép lánynak a srácok nem fognak tudni nemet mondani. - bókolt Medynek, aki egyből elpirult. - Ness. Mit szólsz ?
- Háát.. Nem tudom. - néztem rá, hogy értse ez nekem kellemetlen lenne..
- Légysziiiiii. - szólt közbe Medy kérlelve.
- Okéé.. - adtam be a derekam.
- YEPPPP ! - kiáltott fel Medy és megölelt.
- Akkor felhívjam őket ? - kérdezte Liam én pedig bólintottam.
Liam felállt és kiment telefonálni.
- Majd mesélned kell. - súgta nekem Medy és rám kacsintott. Nem egészen értettem, hogy mire gondol, de bólintottam.

5 megjegyzés: