2012. október 1., hétfő

34. fejezet

Hellokaaa! c: Itt az új rész remélem tetszeni fog ^^ Köszönöm az előző fejezethez érkezett kommenteket, és várom ehhez is őket..:) Elég hosszú lett.. C: 2 komment és jön a következő fejezet !
Hope You Like It ! 


A konyhába már mindenki ott volt kivéve Harryt és Medyt, akik a nappaliban voltak. Legalább is a hangok szerint. Beléptünk és Liam, amint meglátta, hogy a kezünk össze van kulcsolva üvöltve felpattant és odarohant hozzánk megölelni minket. Majd csatlakozott Louis, Zayn és Gabi. Miután véget ért a csoportos ölelés és üvöltözés Harryék léptek be az ajtón.
- VAAAS HAPPENIN ? - kérdezte Zayn-esen, mire mind elnevettük magunkat.
- Niall és Nessie összejöttek. - mondta Lindsay választ adva Harry kérdésére. Mindenki várta Harry reakcióját, ami egy kis fázis késéssel, de megérkezett.
- Oh.. értem. - felelte mosolyogva. - Ez jó. Örülök. - mondta és elmosolyodott. Úgy hallottam, mintha mindenki kiengedte volna a visszatartott levegőjét, de lehet, hogy csak képzelődtem. - Hát akkor már mi is bejelentjük. - mondta és Medyre nézett.
- Mit is ? - kérdezte meglepetten.
- Hát hogy járunk. - mondta Harry és megfogta Medy kezét, aki még mindig meglepetten állt ot, majd egy pár másodperc után magához tért és elmosolyodott.
- Gratulálunk nektek is. - mondtam nekik mosolyogva. - Bár nem korai ez még ? - kérdeztem rá.
- Hát, ami azt illeti.. - kezdte Medy elbizonytalanodva.
- Nem. - mondta Harry.
- Szerintem igen.. - mondta Medy. - De mindegy. Majd megismerjük egymást. - mondta, amikor Harry rá nézett.
- Ahogy érzitek. - mondtam. - Na de most már együnk ! - mondtam.
- Csináltam reggelit. - mondta Lindsay. - Üljetek le és hozom. - mondta mosolyogva. Hm..Milyen jó fej, kivéve, ha megmérgezte. Na jó, ez csak vicc volt, bár nem árt az óvatosság.
Leültünk és Lindsay letette elénk a tányérokat, amin gofri volt, nutellás eperrel és tejszínhabbal.
- Te csináltad ? - kérdeztem.
- Persze. - mondta.
- Jól néz ki. - mondta Niall.
- Köszi Linds. - mondtam neki, majd felkaptam a villámat és elkezdtem enni. Tényleg nagyon finom volt, szóval hamar végeztünk vele. Mikor már mindenki befejezte átmentünk a nappaliba. Beszélgettünk egy kicsit, majd Gabi rosszullétre hivatkozva felment a szobájába, és Lindsay, mintha önelégülten mosolygott volna, de arcáról rögtön lefagyott a mosoly, amikor Zayn utána ment. Azon gondolkodtunk, hogy mit csináljunk, amikor Lindsay felvetette az ötletet, hogy menjünk el a plázába. Mindannyian belegyeztünk, ezért elmentünk a szobánkba felöltözni.
Mivel Niall még elment a mosdóba, ezért a szobájába levettem magamról a pólót és a táskámban kezdtem el keresgélni, amit itt tartok, hogyha esetleg itt aludnék is legyen nálam cucc. Kivettem egy fehér trikót, meg egy cicanadrágot, és tiszta fehérneműt. Gyorsan átvettem a fehérneműmet, mielőtt még Niall visszaérne, majd elkezdtem felvenni a cicanadrágomat is. Éppen a combomon rángattam fel, amikor nyílt az ajtó és Harry lépett be rajta. Mikor meglátta, hogy éppen egy szál semmiben állok előtte, rögtön lefagyott, de csak a teste, a szeme végig pásztázta minden egyes testrészemet.
- Öhm.. Harry.! - mondtam, és magam elé kaptam a felsőmet.
- Izéé. Bocs. Ne haragudj.. Én csak Niall-t keresem. - dadogta össze-vissza, és azt sem tudta, hogy hova nézzen.
- Mondjad tesó. - hallottam Niall hangját Harry mögül.
- Majd később.. Most. Megyek. Hello. - mondta, majd elsietett. Niall értetlen arccal jött be a szobába, amikor meglátott.
- Így már értem.. - felelte kacagva.
- Nagyon vicces Horan. - mondta,, majd felhúztam a nadrágot és megfordultam, amíg felvettem a felsőmet. Mielőtt még a felsőm lecsúszott volna a helyére Niall kezeit éreztem a hasamon, és a száját a nyakamon. Elkezdte csókolgatni a nyakamat, majd maga felé fordított és adott egy csókot, én pedig belemosolyogtam a csókunkba.
- Szeretlek. - suttogta.
- Én is. - mondtam neki, majd megöleltem.
Miután elengedtem oda mentem a tükörhöz és megfésülködtem, majd tettem fel egy kis szempillaspirált, szemhéjtust és pirosítót.
- Én készen vagyok. - mondtam neki.
- Én még nem. - mondta, én pedig megfordultam, hogy megnézzem miért nincs kész. Éppen egy szál boxerban állt a szekrénye előtt és gondolkozott. A látványba egészen belepirultam és mint Harry az előbb én is végig pásztáztam Niallt.
- Héé ! Nem ér így bámulni. - mondta nekem.
- Ohh, elnézést. - mondtam neki nevetve.
- Csak viccelek te buta. - mondta, majd odajött és megpuszilta a fejem búbját.
- Na gyere te szőke herceg felöltöztetlek. - mondtam neki, majd oda mentem a szekrényéhez és kivettem belőle egy vajszínű nadrágot, és egy piros pólót, amire rá volt írva, hogy "I love my girlfriend".
- Ezt még úgy sem láttam rajtad. - mondtam neki.
- Mivel nem volt barátnőm ?! - tette fel a költői kérdést.
- Ja tényleg. - csaptam a homlokomra. - Bocsi. - mondtam.
- Semmi. - felelte.
- És a piros cipődet vedd fel hozzá. - utasítottam, majd kimentem az ajtón és lementem.
Lent Harry és Medy ültek a kanapén, mellettük pedig Lindsay, Zayn, Louis és Liam.
- Gabi ? Drake ? - kérdeztem.
- Rosszul lettek.. - felelte Zayn.
- Drake is ? - kérdeztem meglepődve.
- Aha. - bólintott Lindsay, de nem láttam az arcán, hogy sajnálná.
- Szóval akkor nem jönnek ? - kérdeztem szomorúan Gabi miatt.
- Sajnos nem .. - felelte Zayn.
- Értem..
Ebben a pillanatban Niall jött le a lépcsőn.
- Mehetünk ? - kérdezte.
- Pont te kérdezed ? - kérdezte Liam.
- Aha, mert ? Nem rám vártatok. Még Gabi és Drake sincsenek itt.
- Ők nem jönnek. - mondta Liam. - Szóval bukta van öcsi. - kacsintott rá Niallre.
- Hogy hogy nem ? - kérdezte.
- Rosszul vannak.. - mondtam neki.
- Na induláááás ! - kiáltotta el magát Louis.
2 autóval mentünk, Louis-val mentem én, Niall, Lindsay és Zayn. Harryvel pedig Medy és Liam.

****

Elbóklásztunk a plázában, majd leültünk egy Starbucksba, ahol egy nagy csapat lány, kb. 8-10 kiszúrta a fiúkat és oda jöttek hozzánk egy kicsit bátortalanul.
- Szii.. Szi.. - kezdte az egyik lány.
- Sziasztooook. - intett nekik Louis.
- Úristeeen.. - visította az egyik lány.
- Alá írnátok nekünk ? - kérdezte egy szőke és papírlapokat toltak a fiúk elé.
- Persze. - vetett rájuk Harry egy tipikus Hazzás mosolyt, amitől majd összeestek a lányok. Néhányan a bátrabbak közül beszélgettek is velünk, így megtudták azt is, hogy Niallel együtt vagyunk. Voltak, akik nagyon örültek és voltak, akik rossz szemmel néztek rám, de nem érdekelt. Volt egy csajszi, aki nagyon szimpatikus volt ő beszélgetett velem a legtöbbet, sőt még egy képet is csinált velem. Mikor meg voltak az autogramok és a képek a lányok elmentek, mi pedig folytattuk a beszélgetést, majd mondtam, hogy nem sokára jövök és a mosdó felé vettem az irányt.
Beléptem a helyiségbe és egy lány sírt a földön, rögtön odaléptem hozzá és leguggoltam.
- Héé.. - szóltam neki. - Mi a baj ? - kérdeztem, a lány felnézett és felismertem ő volt az a lány, aki az előbb képet csinált velem.
- Semmi.. Csak.. Nem fontos. - mondta, majd felpattant és a tükörhöz lépett. Megmosta az arcát és egy kicsit összeszedte magát.
- Biztos jól vagy ? - kérdeztem.
- Nem.. - mondta, majd megint zokogásban tört ki.
Janella Pike. 17 éves. Directioner.
- Nyugodj meg.. - mondtam neki, majd megöleltem. - Töröld meg az arcod és gyere oda hozzánk aztán, majd, ha akarod akkor elmondod. - mondtam neki.
- Rendben. - felelte szipogva.
- Hogy hívnak ? - kérdeztem.
- Janella. Janella Pike. - mondta.
- Én pedig..
- Tudom ki vagy. - felelte most már halványan mosolyogva.
- Jaa oké. - mondtam. - Csak te csináltál velem képet.. - mondtam neki. - Miért ?
- Hát, mert szerintem szép vagy.
- És a többiek szerint nem ? - kérdeztem nevetve.
- De igen. Csak ők féltékenyek rád. - mondta.
- Rám ? - kérdeztem megint csak meglepődve.
- Hát persze.. Tudod nagyon szerencsés vagy. - mondta.
- Hát tudom. - feleltem.
- Elmegyek wc-re és mehetünk, oké ? - kérdeztem.
- Persze.
Gyorsan wc-ztem és kimentünk vissza a többiekhez, majd bemutattam nekik Janellát.

7 megjegyzés: