2012. október 17., szerda

39. fejezet

Hello :)
Húhaa*--* Nem sokára jön " A 40. Fejezet " :D Igazából semmi különös nem lesz benne, csak jó volt írni :D
Túl léptük a 7500-as oldalmegjelenítést :) Nagyon köszönöm <3 És a kommenteket is ^^
3 komment és jön a következő !

Hope you like it c;

Nem tudtam mit csináljak, teljesen kétségbeestem. Azon gondolkodtam, hogy ki fogok-e jutni innen valahogy ? Meg még rengeteg dolgon.
Fogom még viszont látni Niallt ?
És Harryt?
A barátaimat, a családomat ?

Vajon keresnek ? Aggódnak értem ?
... és mit tervez velem?

Egy könnycsepp gördült le az arcomon, majd egyre több és több, míg a végén már hisztérikusan sírtam.
Janella berontott az ajtón egy késsel a kezében.
- Mi a f***t sírsz már te nyomorult ? - kiabált az arcomba, de nem tudtam válaszolni, mivel letapasztotta a számat. Csak folytak tovább a könnyeim, de a szememmel már 21 féleképpen kinyírtam Janellát.
Letépte a számról a ragszalagot én pedig felsikítottam, mivel nem volt túl jó érzés.
- Most pedig felhívjuk valamelyik fiút és meghallgatják, ahogy szenvedsz.
- Mit akarsz tőlük ? - néztem rá keményen.
- Niall a férjem lesz, Harry pedig a barátnőm férje. - kacsintott. - Te pedig végig fogod nézni.
- Ezt melyik pizsidben álmodtad életem ? - nevettem. Lehet, hogy nem kéne ekkorának lennie a számnak, de nem érdekel. Így is úgyis bántani fog, akkor legalább tudja, hogy mi a véleményem.
- Majd meglátod. - kiabálta vissza, miközben kiviharzott az ajtón. Alig pár másodpercbe telt bele, de már vissza is jött egy telefonnal a kezében. Tárcsázott, majd kihangosította.
*1 csengetés..2 csengetés..3 csengetés..*
- Háló ? - szólt bele az a jól ismert hang.
- Szia Niall. - köszönt nyálasan Janella.
- Ki vagy ?
- Janella.
- Oh, tudom már. Nem tudod, hogy hol van Ness ? Sehol se találjunk és nagyon aggódunk érte.
- Van is miért aggódnotok. - váltott keményebb hangra.
- Hogy mi ? - kérdezett vissza Niall aggódva.
- Nálam van.. Mondjuk úgy, hogy elraboltam.
- Na nevettess már. - röhögött Niall. - Jó vicc.
Janella láthatóan bedühödött és belevágott a késsel a kezembe, mire én felsikítottam, de nem tudtam mást tenni. A sebből egyből elkezdett folyni a vér.
- Ne merd bántani. - kiáltotta Niall a telefonba.
- Itt én diktálom a szabályokat édesem.
- Ide figyelj te ribanc. Ha megtudom ki vagy elvágom a torkodat, és a fejedet a szekrényemen fogom tartani ! - üvöltötte a telefonba Gabi.
- Szerintem inkább vigyázz magadra, mert könnyedén a barátnőd mellé kerülhetsz ebbe a kis szobácskába. - nevetett Janella.
- Mit akarsz ? - vette át a telefont Harry.
- Oh szervusz életem.
- Szia. - köszönt ridegen Harry. Igyekezett megtartani a higgadtságát.
- Hogy mit szeretnék ? Téged, és Niallt. - kacagott fel a végén.
- Hogy mi ? - akadt ki Harry.
- Niall lesz a férjem. - közölte Janella tárgyilagosan. - Te pedig göndörke a barátnőmé leszel. - folytatta.
- Nem egyezhetnék meg valami másban ? - kiabált bele a telefonba Niall.
- Nem ordibálnék a helyedben. - felelte Janella, majd még egyszer belevágott a karomba, de most egy másik helyre. Újra felsikítottam, és úgy éreztem, hogy elfogok ájulni.
- Ne bántsd. Kérlek. - könyörgött Niall.
- Majd még hívlak édes. Szia. - köszönt el, majd letette a telefont és földhöz vágta.
- Ez meg mi a francra volt jó ? - néztem rá.
- Így nem hívogatnak. - szögezte le. - Na kuss legyen.
Újra kiment engem meg ott hagyott. A karom vérzett, és homályosan láttam. Pár pillanat múlva teljes sötétséget láttam, és elájultam.

*Niall szemszöge*
Nem hiszem el. Már majdnem sírtam az idegtől.. Próbáltam vissza hívni a számot, de nem volt kapcsolható. Nessiet is hívogattam, de ki volt kapcsolva. Fel-alá járkáltam és nem tudtam mi a francot tegyek.
Lindsay jött oda és megpróbált megölelni.
- Menj innen ! - kiáltottam rá. - Az egészről te tehetsz !
Meglepetten nézett rám, majd könnybe lábadt a szeme és felrohant a szobába. Nem érdekelt.. Nem érdekelt semmi, csak valahogyan ki kell őt szabadítanom.
- Ha legközelebb hív megmondom neki, hogy az övé vagyok. - közöltem a srácokkal. - Leélem vele az egész életemet, de nem hagyom, hogy bántsa Nessiet. Rosszabb, mintha engem bántana.. Sőt tulajdonképpen engem bánt.
- Felejtsd el. - emelte fel a hangját Harry, és láttam rajta, hogy a nyugodtság csak álca. Neki is fontos Nessie..
Leültem és kattogott az agyam, hogy mégis mi a francot tudnánk csinálni.. Hol vannak az ilyen elmebetegeknek a szülei ?!

*Nessie szemszöge*
Arra ébredtem, hogy éles fájdalom hasít a combomba, lüktet a fejem és, hogy újabb és újabb ökölcsapások érik a testemet és az arcomat.
Kábultan próbáltam kinyitni a szememet, majd megláttam Janella halvány körvonalait.
- Na végre.. - morogta. - Azt hittem meghaltál.
- Nincs olyan szerencséd. - suttogtam, amikor már nagyjából kitisztult a látásom, mire ő csak felkacagott.
Körülnéztem és megláttam egy lányt rémült fejjel az ajtóban állni.
- Mi..Mi..Mit műveltél ? - dadogta.
- Flora .. Te mit keresel itt ? - nézett Janella meglepetten a lányra, mire az felemelt gy kulcscsomót és meglengette, de a szemét nem vette le rólam és a vérző sebeimről.
- Szóval ? - kérdezte most már több éllel a hangjában a lány, majd a tekintetét Janellára kényszerítette.
- Figyelj.. Hagy magyarázzam el. - kezdte. A lány csak keresztbe fonta a kezét a mellkasa előtt és várakozón nézett. - Tudod ki ő ugye ? - biccentett felém, a lány pedig lassan bólintott. - Azért raboltam el, mert így megszerezhetjük magunknak Niallt és Harryt. Teljesülhet az álmunk.
- Janella.. Ezt nem gondolhatod komolyan. Tényleg elraboltál egy lányt, akivel Niall boldog volt, sőt még Harry is kedvelte és bántalmaztad ? Szerinted ezek után akar, majd valamelyik fiú szóba állni veled ?! - kissé undorodva nézett a lány a barátnőjére.
- De.. Én csak..
- Tedd le azt a kést. - araszolt lassan közelebb Flora.
- Nem. - dobbantott a lábával Janella.
- Miért ? - kérdezte Flora, de megállt ott, ahol volt.
- Nekem kell Niall.. Én szeretem őt. - roskadt magába Janella és lerogyott a földre.
- Tudom kincsem..Tudom. - jött közelebb Flora, majd átölelte Janellát, aki gyorsan felkapta a kést, amit az előbb eldobott és megvágta Flora combját, majd kiszaladt a szobából és bezárta azt.
Kétségbeesetten néztünk össze Florával és egyikünk se tudta mi lesz vagy hogyan tovább.

18 megjegyzés:

  1. Ez a Csaj egy elmebeteg.. De amugy nagyon Jo :D siess a kovikkel!;) N.

    VálaszTörlés
  2. Hozzad a következőt fény sebességgel.!!!!!!!! Már így is lerágtam a fél karom (na jó nem..xdd) az izgulásban, hogy mi lesz.*q* kikúrt jóó.:33 ♥

    VálaszTörlés
  3. nagyon jooo kövitttt :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon joo alig várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jooo mikor lesz kövi?? nagyon váromm :D

    VálaszTörlés
  6. Jézus Úr istenem...ilyen rész még soha életemben nem olvastam...Nagyon jó lett legyen meg a 40.fejezet:)))

    Csak így tovább..;)

    VálaszTörlés
  7. Úristen...jöjjön a kövi!!! *-* ♥

    VálaszTörlés
  8. Következőőőőőő...:))) ♥♥♥♥♥ *.*

    VálaszTörlés
  9. miaz? nem lesz 40. fejezet?? :OO

    VálaszTörlés
  10. mikor hozod a kövit?

    VálaszTörlés
  11. Most írom és ne haragudjatok.. Köszönöm a komikat <3

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó!! Siess a kövivel! Ja és én akarom elvágni Janella torkát :DD
    xx,
    E.*

    VálaszTörlés
  13. Nos mikor jön?? :)

    VálaszTörlés
  14. Ez a rohanásod az írással elképesztő.. Ha rajtad múlik nem "nemsokára jön a 40. Rész" xd... Észrevetted, hogy kéthetente (se) írod meg az új részt?:) régebben egy naponta volt 2 rész ._.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen !
      Lehet leszólni, de én is emberből vagyok és nekem is vannak problémáim, illetve dolgaim, amikhez viszonyítva a blog csak másodlagos. Plusz ezen kívül még van blogom. Sajnos nem mindig úgy jönnek a részek, ahogy én azt eltervezem vagy, ahogy azt Ti elvárnátok. Tény, hogy rengeteget csúsztam ezzel a résszel, de ilyen megesik velem is, és hozzátenném, hogy egy ilyen kitalált bloghoz ihlet kell, amit meg nem lehet csak úgy venni a boltban.
      Próbálok írni, de, ha nem megy akkor nem erőltetem, mert akkor kapnátok egy rövid, összecsapott szar munkát. Erre meg, hogy régebben 2 naponta volt egy rész, annyit tudok írni, hogy az nyáron volt!
      Köszönöm a türelmeteket, ma már tényleg megkapjátok, még, ha meg is kell érte magamat kínoznom...:):D

      Törlés