2012. október 4., csütörtök

35. fejezet

Sziasztok ! :)
Mint látjátok kinézetet módosítottam, és a fejléc miatt Nessie és Gabi karakterképét is meg kellett változtatnom, ez ne zavarjon be titeket, mert ők ugyanazok maradtak.. :D Remélem tetszik az új kinézet. A fejlécet pedig még egyszer köszönöm Biusnak. <3 2 komment és jön a következő <3 

A fiúk kedvesek voltak Janellával, mert látták, hogy nincs éppen a toppon. Bár majd kiugrott a bőréből, hogy tényleg velünk ülhet egy asztalnál.
- El sem hiszem. - mondta már sokadjára. - Tényleg itt ülök veletek ! - mondta tovább folymatosan mosolyogva.
- Hé Jeeen.. Nyugi. - mondtam neki. Szerencsére vette a lapot és elhallgatott, de a mosoly nem került le az arcáról.
- Mikor megyünk ? - kérdezte Zayn.
- Hova siettek ? - kérdezte Janella.
- A legjobb barátnőm, aki Zayn barátnője plusz az ő pasija - mutattam itt Lindsayre - otthon maradtak, mert rosszul voltak. Gondolom Zayn, ezért siet. - feleltem.
- Pontosan. - mondta és enyhén rámosolygott Janellára.
- Értem.. - felelte kissé csalódottan. - Akkor menjetek. - felelte és rám mosolygott.
- Biztos ? - kérdeztem. - Mármint, hogy jobban vagy már ugye ? - kérdeztem.
- Most viccelsz ? -  kérdezte nevetve. - Együtt töltöttem 2 órát a One Directionnel, és veled meg a barátnőiddel. - nézett végig rajtunk. Először nem esett le, hogy a 'barátnőimmel'. Hiszen egyből Gabi ugrott be aztán leesett, hogy Lindsayre és Medyre gondolt.
- Akkor szia. - mondtam neki, majd felálltam és megöleltem.
- Sziasztok. - köszönt el tőlünk. Mindenki köszönt neki, majd elindultunk ki felé, amikor eszembe jutott valami.
- Niall. - állítottam meg. - Nem jöhetne velünk ? - kérdeztem a még mindig az asztalnál ülő Janella felé bökve.
- Hovaaaa ? - kérdezte kicsit kiakadva.
- Hát.. Hozzánk. - mondtam neki.
- Nem ! - mondta rögtön.
- De.. - kezdtem.
- Felejtsd el. - szögezte le. - Most pedig gyere.
- Várj. - mondtam neki, majd elengedtem a kezét és visszamentem Janellához, aki, amikor megálltam mellette mosolyogva felnézett.
- Sziaa. Hát te ? - kérdezte.
- Helloka. Csak a számomat szeretném megadni. - mondtam neki.
- Úristen. Ez most komoly ? - kérdezte hiper boldogan, mire én csak bólintottam.
- Mond a számod és megcsörgetlek. - mondtam neki. Lediktált a számát, majd megcsörgettem és elköszöntem tőle újra, majd végleg kimentünk a Starbucks-ból.
- Nem értelek.. - mondtam már a kocsiban Niall-nek.
- Figyelj.. Nem kockáztathatunk. Ha megtudja, hogy hol lakunk abból akár nagy gáz is lehet.. Mi van, ha nem olyan édi-bédi cukipofa mit, amilyennek ki néz ?
- Szóval édi-bédinek és cukipofának tartod ? - kérdeztem be adva neki az ál-sértődöttséget.
- Jajj ne nevettess már. - mondta, majd magához ölelt.

****

Még be sem értünk az ajtón, de Zayn már rohant fel Gabihoz. Míg Lindsay kelletlenül felballagott, mintha kötelező lenne. Niall, Harry, Medy és én pedig felmentünk a TV szobába pár chips és üdítő társaságában.
****

*Gabi szemszöge*
Nagyon örültem, amikor Zayn belépett az ajtón, mert már halálra untam magam és rettentően hiányzott is. Oda jött hozzám magához húzott és meg akart csókolni, de megállítottam.
- Nem tudom, hogy fertőző-e.. Szóval nem nagyon kéne.. - mondtam neki, de egy csókjával elhallgattatott.
- Nem érdekel. - mondta majd rám mosolyogtt. - Hiányoztál. - mondta, majd újra megölelt. Levette a cipőjét és befeküdt mellém.
- Na mesélj. Mi volt ? - mondtam neki.
- Semmi különös. Kicsit mászkálgattunk, majd bementünk a Starbuckba, ahol megtaláltak minket a rajongók. Beszélgettünk velük, aláírások, képek.. Csak a szokásos. - mondta vállvonogatva. -  Majd Ness kiment a mosdóba és vissza már az egyik csajszival jött. Valami baja volt, mert látszott rajta, hogy sírt.
- Ééértem.. Na szép. Nem megyek valahova és Nessie egyből lecserél. - mondtam nevetve.
- Te is tudod, hogy nem így van. - mondta mosolyogva. - Hozzak fel neked valamit ? - kérdezte.
- Talán valamit inni. - mondtam neki.
- Rendben hercegnő. - felelte mosolyogva, és adott egy puszit a homlokomra.
Kiment az ajtón nekem meg eszembe jutott, hogy éhes is vagyok. Szóval kerestem egy rövidnadrágot és valami felsőt Zayn cuccai között - ami eltartott egy darabig - , mert egy szál semmiben, azért mégse mehetek le. Ki léptem az ajtón és Lindsay éppen Zayn karjai között volt és smároltak. Gyorsan visszacsuktam az ajtót és kicsit pánikba estem. Tuti, hogy félreértek valamit.. De hát ezen mit lehet félreérteni ?! Megpróbáltam lenyugodni, és hallgatózni.
- Szállj le rólam ! - mondta Zayn ingerülten. - Megmondtam már, hogy nem érdekelsz. Csak Gabit szeretem. Hülye ribanc. - mondta magából teljesen kikelve. Ennyi elég volt kirontottam az ajtón és megálltam Lindsay előtt, aki ugyan kihúzta magát és erőteljesen a szemembe nézett, de a sírás határán volt.
- Megmondta már ?! - kérdeztem hangosan. - Szóval már bepróbálkoztál nála mi ? Mi van nem elég neked egy ember, rögtön kettő kell vagy mi van ?! Azonnal takarodjál innen mielőtt én takarítalak el te ringyó. - mondtam és már neki is indultam volna, de Zayn visszahúzott.
- Mire vered itt magad te plasztikcica ? - kérdezte nevetve.
- Hogy én mire verem magam ? Arra, hogy nem vagyok egy büdös ribanc, aki rámászik más pasijára, miközben neki is van barátja. De mindjárt nem magamat fogom verni, hanem téged. - üvöltöttem neki és már lendítettem is a kezemet, Zayn utána kapott, de nem tudott lefogni, csak lelassította az ütést, így egyenesen állba vertem Lindsayt, aki összeesett. Zayn elráncigált, és Drake pedig, aki időközben csakúgy, mint a többiek ide került összeszedte Lindsayt.
- Most szólok Lindsay, hogy nincs több húzásod. - kiabáltam neki vissza, mivel közben Zayn elráncigált onnan és levitt a nappaliba, majd Nessie és Niall futott le hozzám.

7 megjegyzés:

  1. következőt már írhatod is.:dd ♥

    VálaszTörlés
  2. ez izgi : ) köviit gyorsaan ^^

    VálaszTörlés
  3. Wáooo nagyon jó lett kövitt:DD

    VálaszTörlés
  4. Szerintem figyelj oda arra, hogy ne mindig a "mondta" szót használd. Kicsit idegesítő, hogy csak azt az egy szót ismételgeted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, de nem igazán tudom, hogy mit írhatnék helyette. Mert ugyan van még a felelte, de felelni csak arra lehet, amit kérdeznek.

      Törlés
    2. Írhatnád például azt, hogy éppen a beszéd pillanatában mit csinálnak a szereplők.

      " - Mire vered itt magad te plasztikcica? - tette csípőre kezét Lindsay "

      Ez csak egy példa volt, de csináld valahogy így és nem lesz mindig szóismételgetés. :)

      Törlés
    3. Köszönöm :) Most próbáltam változatosabban írni. Olvasd el már kint van a következő..:)

      Törlés