2012. augusztus 4., szombat

13. fejezet

A taxi haza vitt minket és Harry is bekísért.
- Szóóóóóval. - kezdte Joe miközben leült a kanapéra és Gabit maga mellé húzta. - Hogy is történt ? Vagy is pontosabban mi ?
- Hát miután elmentetek táncolni, Nick azt mondta elmegy "köszön pár ismerősnek" és visszajön. Hozzá tette, hogy siet vissza, és amíg ott álldogáltam egy magamban Harry - intettem a kezemmel felé - oda jött hozzám, és beszélgettünk. Aztán kimentünk a kertbe, oda előre, ahol van a pavilon és pezsgőzgettünk és megint csak beszélgettünk. Mondtam Harrynek, hogy mennem kell, és elindultam megkeresni Nicket. Megkérdeztem Kevint, hogy nem-e látta és azt mondta valamerre a szűk folyosó felé ment. El is mentem arra, majd fel a lépcsőn és ott a folyosón, még csak nem is a szobába, ott volt Nick és épp Miley-val smárolt.
- A szemét.. - sziszegte Harry a foga között.
- És ő mit szólt? - kérdezte Gabi és a száját harapdálta.
- Hát.. Először mikor mentem feléjük és kérdeztem, h Nick?  Erre annyi volt a válasz, hogy Ki az? Aztán ahogy közelebb értem, ő ledermedt és Miley megkérdezte, hogy ki a franc vagyok. Visszakérdeztem Nicktől, hogy Nos Nick, ki is vagyok? Azt válaszolta, hogy a barátnője, és, hogy félre értem a helyzetet. Erre csak annyit mondtam, hogy a volt barátnője, és lefutottam a kertbe. Vissza a pavilonhoz, Hazza ott talált meg és mentünk megkeresni titeket.
- Megölöm ! Megfogom ölni, csak érjen haza. - mondta Joe, és mint végszóra nyílt a bejárati ajtó. De csak Kevin tántorgott be rajta.
- Én is megölöm ! - mondta. Majd elgondolkozott. - De kit is ?
- Az öcsénket. - felelte Joe.
- Hééé ! Sziaaa. - majd kezet nyújtott Harrynek.
- Csáó. - és kezet ráztak. - Ismerjük egymást?
- Nem. Nem hiszem. De számít az valamit? - kérdezte.
- Asszem' nem. - felelte Harry, aztán rántott egyet a vállán.
- És mért öljük meg Frankiet? - kérdezte Kevin.
- Nicket. - helyesbített Joe.
- Mért mit mondtam?
- Hagyjuk. Gyere, aludj inkább. - aztán felkísérte a szobába.
- Hát azt hiszem én is megyek. Hulla vagyok. - felelte egy szomorkás mosoly kíséretében Gabi, és megölelt, de közben a fülembe súgta, hogy Harry állati jól néz ki. Mire mindketten felnevettünk.
- Hallom ám. - felelte Harry, mire Gabi azonnal elpirult és egy gyors jóéjszakáttal felrohant a lépcsőn, de a tetején még visszanézett rám és láttam, hogy nevet.
- Nos.. Köszönöm, hogy vigyáztál rám, és megvigasztaltál ma. - mondtam neki, miközben mosolyogtam.
- Nos.. Igazán nincs mit. - felelte. - Vagy is..
- Igen?
- Kérek egy jóéjt puszit. - mondta és azzal az ellenállhatatlan mosolyával nézett.
- Szóval.. Nem maradsz itt? - kérdeztem, bár nem tudom milyen választ vártam, de szerettem volna a karjaiban elaludni.
- Ha szeretnéd.. - felelte.
- Szeretném.- mondtam mosolyogva, majd megfogtam a kezét és elindultunk a szobámba.
Leült az ágyra, de a kezemet még mindig nem engedte el.
- Átöltözök. De ne less ! - mondtam neki.
- Soha. - felelte kis ártatlanul.
- Akkor csukd be a szemed. - nevettem.
- Oké. - és becsukta.
Gyorsan oda mentem a szekrényhez, és a biztonság kedvéért úgy álltam, hogy az ajtaja pont takarjon, ha még is lesne. Gyorsan levettem a ruhát és belebújtam egy kényelmes, bő combközépig érő pólóba és egy francia bugyit vettem át.
- Kinyithatod. - szóltam neki. - Még lemosom a sminkem. - majd beálltam a ruhásszekrényem elé, amin volt a tükör és elővettem pár pamacsot meg a sminklemosót. 5 perc alatt végeztem. Ez idő alatt Harry csak nézett és követte a mozdulataim a szemével. Befejeztem és elpakoltam a cuccokat aztán befeküdtem az ágyba, és várakozón néztem Harryre.
- Veled alszok? - kérdezte és kicsit megdöbbent, de rögtön AZ a mosoly váltotta fel.
- Ühüm. - feleltem. - De ne számíts semmire! - kötöttem ki a feltételt.
- Értettem asszonyom ! - majd levette a cipőjét, és a nadrágját, és a pólóját. Már épp a boxert tolta volna le, amikor rászóltam. - Nyugi, csak kíváncsi voltam mikor állítasz le. - levette a zokniját és egy szál boxerbe befeküdt mellém.
Rögtön hozzábújtam, ő pedig átölelt. Majd csak nézett.
- Mi az? - kérdeztem, szinte suttogva.
- Nem értem minek a smink.. Így is gyönyörű vagy. - felelte, és úgy nézett, mint, akit elvarázsoltak.
- Öhm, köszönöm. - adtam egy puszit az arcára - Jóéjszakát.
- Jóéjt, gyönyörűségem.
Harry nagyon aranyos volt simogatta a hátam, amíg el nem aludtam és dúdolgatta azt a megnyugtató dallamot.

4 megjegyzés: