2012. augusztus 19., vasárnap

24. fejezet

FONTOS: 19.-28.-ig nyaralok. Szóval addig nem lesz friss, de utána sok-sok jön.. :) Addig is kommenteljetek sokat, meg persze szavazzatok itt felül a fejléc alatt ! ;) xx. Nikii   

- Héé ! - kiáltott fel Ádám, és az arcát simogatta, míg Gabi pimaszul mosolygott a képébe. - Ezt meg miért kaptam ?
- AZÉRT, MERT MEGCSALTÁL, BAZDMEG, AZÉRT KAPTAD ! - kiabálta Gabi, és mindenki minket nézett.
- Gabii.. Állj le légyszíves.. - mondtam neki szelíden.
- Te tudtad, hogy jön ugye ?! - kérdezte.
- Nem.. Vagy is igen, de..
- Kössz szépen ! Szép kis barátnő vagy Nessie. - mondta, majd faképnél hagyott.
Én csak meredtem utána és nem tudtam mi tévő legyek.. Tudtam, ha utána megyek azzal nem érek el semmit. Így végül Dávidék 15 perces kérlelése után bementem velük. Hatalmas buli volt, rengetegen voltak. Beléptünk és egyből a pulthoz mentünk és rendeltünk 3 vodkanarancsot.
Leültünk a bárpulthoz és hallgattuk a zenét, majd mikor elfogytak az italok a poharunkból Dávid megkérdezte nem táncolok-e vele. Én persze igent mondtam, de visszafordultam a magában roskadozó Ádámhoz, hogy jön-e velünk, csak intett a fejével, hogy nem és Dávid már is behúzott a tömegbe, ami beszippantott minket.
Hihetetlen jót táncoltunk és teljesen elvesztettem az időérzékemet vele. Visszatértek a régi érzések és jó volt egy kis nosztalgiaáradatban úszkálni, persze nem felejtettem el semmit neki. Egyik számról a másikra egyre közelebb voltunk egymáshoz, míg végül már teljesen összesimulva táncoltunk, és éget ért a szám, a varázs pedig megtört.
A színpadon elkezdtek pakolászni, mint akkor, amikor élőzenéhez készülődnek. Pár perc múlva egy szőke buksit láttam elő bukkanni a függöny mögül, de csak egy pillanatra.. Viszont ezt a szőke fejet bárhol megismerem. Még előrébb mentem, és Dávid jött utánam, majd megölelt hátulról, de én elhúzódtam tőle. Pár perc telt el talán, amikor megfogta a kezemet, de nem érdekelt túlzottan, mert Niall és a One Direction többi tagja éppen akkor lépett színpadra, és én teljesen lesokkoltam. Komolyan.. Csak álltam ott tátott szájjal.
- Hé, Ness. Mi a baj? - kérdezte Dávid és elkezdett rázogatni, majd maga felé fordított, de a fejem még mindig a színpad felé nézett, és a szemem találkozott azzal a gyönyörű kék szempárral, ami Niallhez tartozott. Az arcán többféle érzelem suhant át. Csalódottság, szomorúság és talán egy kis düh. Elkapta rólunk a fjeét, és én végig néztem a többi tagra, majd akkor vettem észre, hogy Harry feje köztem, Dávid és Niall között mozog. Sértődöttség, zavarodottság és a csalódás jelei mutatkoztak az arcán, majd ő is elfordult. Beállította a mikrofont mind az 5 fiú, majd neki kezdtek az Up All Night című számuknak. Aminek a szövegét már kívülről fújom, és imádom, de most csak mozdulatlanul álltam. Majd kirohantam a szórakozóhelyről, és a hűvös levegőn megcsapott a dejavu érzése.
Leültem a szórakozóhellyel lévő parkba, majd egy szőke, egy barna és egy fekete buksi jött ki az ajtón bentről. Mind elindultak felém, mert simán látható voltam.
- Hova tűntél ? - szólalt meg először Dávid.
- Ez ki ? - kérdezte Harry és Dávidra bökött.
- Az első két kérdést nem ismétlem meg. - mondta Niall.
- Én csak szeretnék egyedül lenni. - mondtam. - Sok ez nekem ! Értitek ? Sok.
- Micsoda ? - kérdezte Dávid.
- A legjobb barátnőm haragszik rám. Itt a volt barátom. - pillantottam Dávidra. Itt a jelenlegi. - néztem jelentőségteljesen Harryra. És itt van az a srác, aki.. - kezdtem, de mondatomat félbehagytam, mert elkezdtem sírni. Majd felálltam és el kezdtem futni.
- Várj ! - kiáltotta Niall.
- Nessie ! - majd Dávid.
- Kérlek ! - és végül Harry.
- Szeretlek ! - üvöltötték mindhárman, de én már nem reagáltam, csak szaladtam és szaladtam, mikor belebotlottam Zaynbe, aki egy padon ült és cigizett.
Megtorpantam előtte és ő felnézett. egy ideig nézett rám, majd megkérdezte:
- Cigit ? - én bólintottam. Leültem mellé, és a felém nyújtott dobozból kivettem egy szálat, és meggyújtottam.
Egy ideig csendben szívtuk a cigit az este csöndjében, majd rekedt hangon megszólalt.
- Mi a helyzet ?
- A legjobb barátnőm haragszik rám, a volt barátom bevallotta, hogy szeret. Ahogy Harry is.. És Niall is.
- A fenébe.. - szitkozódott.
- Kb. - mondtam, majd egy mélyet szívtam a cigiből, bent tartottam és kifújtam. - Veled ?
- Hát.. Szeretem Gabit. - mondta.
- De hát.. - kezdtem, de félbeszakított.
- Tudom.. De csak megakarom óvni. Én nem olyan srác vagyok,  amilyet érdemel.
- Zayn.. - néztem rá. - Ezt hagy döntse el ő. Nem dönthetsz helyette. Ő szeret téged.
- Tudom.. Csak.. Olyan nehéz minden.
- Nekem mondod ?! - az előbb 3 srác kiáltotta utánam, hogy szeret és én elfutottam egy negyedikhez. - nevettem fel keserűen.
- Az élet.. - kezdte, majd szívott egy utolsót a cigijéből, kifújta a füstöt és elnyomta a csikket.
- Szívás. - fejeztem be helyette.
- Az... - mondta majd csend állt be. - Na gyere menjünk haza. - mondta, és félkarjával átölelte a vállamat, mert elég hűvös lett és nem volt nálam kabát. Szívtam egyet a cigimből, majd eldobtam. Még parázslott egy ideig, majd eltűnt az éjszakában.. Úgy, ahogyan az előbb én is.

4 megjegyzés: