2012. augusztus 7., kedd

16. fejezet

Lementünk a nappaliba, hogy elköszönjünk a többiektől. Nick a kanapén ült és maga elé bámult, majd mikor meghallotta, hogy 'valaki' jön le felkapta a fejét, de, amint meglátta, hogy Harryvel egymás kezét fogjuk ideges lett és kirohant a helyiségből. Gabi és Joe a bárpultnál beszélgettek komoly arccal, Kevin pedig nem volt sehol.
- Elmentünk, majd jövünk valamikor. - szóltam oda Gabiéknak.
- Merre mentek ? - kérdezte Gabi.
- Hát.. igazából nem tudom.
- Meglepetés. - mondta Harry és kacsintott.
- Hé, Gabiék nem jöhetnének velünk ? - kérdeztem Harryt.
- De persze, ha szeretnének.
- Nos ? - fordultam feléjük vissza.
- Nekem dolgom van, bocsi. - mondta Joe.
- Én viszont szívesen megyek veletek. - mondta boldogan.
- Akkor jó. - mondtam.
Kimentünk az ajtón és furcsa volt, hogy Joe és Gabi nem csókolták meg egymást, de nem tettem szóvá. Taxival mentünk, mert nekem még nincs se jogsim, se kocsim. Ahogy Gabinak se, Harryé pedig nem volt a közelben. Kb. 15-20 percet mehettünk, de nem igazán figyeltem, mert megtudtam, hogy Joe és Gabi szakítottak, vagy is nem szakítottak csak megbeszélték ezt a dolgot kettejük között, hogy a tegnap este csak egy kis 'semmiség' volt. Gabi azt mondta jobb így, és őszinte mosoly terült el az arcán. Nem igazán értettem, de ráhagytam. Kiszálltunk a taxiból és egy nagy emeletes ház előtt voltunk, ami gyönyörű szép volt.
- Te.. itt laksz? - kérdeztem, mert bár a mi házunk se volt semmi az övék egy álom.
- Hát.. Igen. Pontosabban lakunk. - mire kérdőn néztünk rá folytatta. - A srácokkal.
- Te elhoztál minket az igazi One Direction házba ? - kérdezte Gabi, és a szeme fanatikusan csillogott. Mikor meglátta a fejemet, lecsillapodott.
- Szóval te is fan vagy ? - kérdezte Harry nevetve.
- Hát.. Aha. - és Gabi szeme megint felcsillant.
- Értem, és ki a kedvenced ? - kérdezte és közben elindultunk a bejárat felé.
- Hát.. öhm.. - kezdte Gabi.
- Várj ! Kitalálom. - állította meg Harry. - Én ugye? - kérdezte nevetve. - Csak viccelek.. Szerintem Zayn, vagy Niall-
- Te is. - mondta Gabi és elpirult. - De persze semmi személyes, és nem vagyok beléd szerelmes, nem tetszel csak aranyos vagy. Ennyi ! - tette hozzá Gabi nehogy félre értsem, vagy esetleg Harry értse félre.
- Értem. Szóval ki a fő kedvenc ? - kérdezte izgatottan.
- Titok. - mondta Gabi.
- Jajj, ne már. - és kiskutya szemeit bevetve Gabira nézett, aki elkapta a fejét.
- Nem ! Akkor sem mondom el ! - mondta.
- Hát jó.
Harry benyitott az ajtón és elkiáltotta magát:
- MEGJÖTTEEEEEEEM !
Kb. 10 másodperc múlva lábak dobogását hallottuk és 4 fiú futott felénk. Pontosabban Harry felé. De, amint meglátták, hogy nem egyedül van megtorpantak. A szőke hajú srác még el is esett.
- Basszus Niall.. Már is levettek a lábadról ? - kérdezte egy sötét barna hajú srác, mire mind felnevettünk.
- Szóval kedves Harold, be is mutatod őket vagy csak gyönyörködjünk bennük ? - kérdezte egy másik srác, akinek világos barna haja van és egy I love Carrots póló van rajta.
- Ő itt Nessie. A barátnőm. - mutatott rám. - És ő pedig Gabi. - mondta majd Gabi felé biccentett.
- Sziasztok. - köszöntünk Gabival.
A szőke hajú srác - Niall - oda állt Gabi elé és csak ennyit mondott:
- Gyönyörű vagy. - mire Gabi elpirult.
- Köszönöm Niall. - erre Niallnek felcsillant a szeme, én pedig meglepődtem, hogy tudja a nevét.
- Jólvan Niall. Nyugi. - mondta egy másik világos barna hajú srác és arrébb vitte Niallt.
- Zayn vagyok és igaza van Niallnek veled kapcsolatban. - lépett elő a sötét barna hajú srác.
- Én meg Liam. - felelte az, aki elvitte Niallt.
- Én meg répaman. - felelte komoly arccal, a répa pólós.
- Vicces vagy Louis. - mondta Niall.
- Én meg Harry vagyok. - mondta Harry és elkezdett röhögni, majd megcsókolt, csak egy gyors szájra puszi volt, de a pillangók és a bizsergés még hosszú percekig megmaradtak.
- Mit csinálunk ma ? - kérdezte Harry.
- Esetleg leülhetnénk. - mondta Liam.
- Jó ötlet ! - felelte Gabi.
Mindannyian leültünk a nappaliba, a fiúk gyorsan oda futottak és úgy terpeszkedtek, hogy senki se férjen el.
- Sajnos az ölembe kell ülnöd. - mondta Zayn Gabinak és rákacsintott.
- Fiúk ! - szólt rájuk Hazza.
- Mi van ? - kérdezték, mire Harry komolyan rájuk nézett és leültek immár normális módon.
Elkezdtünk beszélgetni és tök jól éreztem magam a srácokkal, és ahogy láttam Gabi is. Mindenfélét megtudtam a srácokról. Louis első mondata az volt, hogy szereti a répát. Ki gondolta volna ? Gabit faggatták, hogy "ki a kedvence", és engem, hogy hogy lehet, hogy nem ismerem az 1D-t. Mire megkérdeztem, hogy az mi ? És elmagyarázták, hogy One Direction rövidítése. Majd betettek egy számot tőlük és húú. imádom. Amint egyedül leszek meghallgatom az összes számukat és meg is tanulom. Persze ezt nekik nem mondtam.

1 megjegyzés: