2012. augusztus 12., vasárnap

20. fejezet

Sziasztok ^^ Ha meg lesz ma a 2000 oldal megjelenítés akkor jön még egy rész ! ;) <3 Puszipáá:)

Arra ébredtem, hogy valakik mellettem suttogva veszekszenek. Kinyitottam a szememet és ott állt az ágy mellett, amiben aludtam Niall és Zayn. Mikor meglátták, hogy ébren vagyok, abbahagyták. Zayn még oda súgott valami olyasmit Niall-nek, hogy ezt még folytatjuk, de ő már nem figyelt. Csak oda pattant mellém és nézett.
- Hol vagyok? - kérdeztem tőle, miközben felültem.
- A .. szobámba. .- mondta és elpirult.
- Értem, és .. Te hoztál ide? - kérdeztem bizonytalanul.
- Aha. - felelte. - Mert elaludtál a kocsiba és nem tudtam te hol laksz. Ezért hoztalak a szobámba. - felelte félénken.
- Értem, köszönöm. - mondtam neki és elmosolyodtam.
- Máskor is. - felelte és ő is elmosolyodott, és észrevettem, hogy valójában Niall milyen helyes, másképp, mint Harry, de ő is az.
- Nekem mennem kell. - mondtam neki.
- Már is? - kérdezte.
- Öhm.. igen. De.. - kezdtem és nem tudtam megkérdezzem-e. - Harry itt van? - kérdeztem suttogva.
- Óó.. Nincs.. - felelte csalódottan, mint, aki mást várt.
- Értem.. - mondtam csalódottan, mert én tényleg más választ vártam.
- Nem vagy.. éhes? - kérdezte.
A gyomrom éppen akkor kordult meg jelezve a választ.
- Úgy hallom igen. - mondta és felnevettünk. - Gyere. - mondta, majd megvárta, amíg kimászom az ágyból, majd kézen fogott és elindultunk. Lent a nappaliba a fiúk ültek, és amint megláttak minket Zayn mérgesen nézett Niallre, mire ő elengedte a kezemet és lesütötte a szemét. Liam és Louis zavarodottan néztek ránk egy ideig, majd összenéztek, rántottak egyet a vállukon és tovább nyomkodták a telefonjukat.
- Elmentünk reggelizni a Nando's-ba. Hali. - mondta, majd elindult az ajtó felé.
- Sziasztok.. - feleltem halkan, és kerültem Zayn tekintetét, aki még mindig dühösen meredt rám.
Kiléptünk az ajtón és egy enyhe, de csípős fuvallat csapta meg az arcom, és így egy kicsit magamhoz tértem. Nem értem Zayn miért nézett rám dühösen. Nem mehetek el egy barátommal reggelizni, aki történetesen Harry barátja is? csak mentem előre és nagyon elgondolkoztam. Nem figyeltem sehova, de egyszer csak, nagy duda szó és egy kéz visszarántott. Akkor eszméltem fel egy autó majdnem elcsapott és én még csak észre sem vettem volna. A kéz, aki visszarántott az pedig nem volt más, mint Niall.
- Hé ! Nessie jól vagy? - kérdezte Niall és láttam rajta, hogy nagyon aggódik. Így elmosolyodtam, de a sírógörcs volt rajtam és csak annyit mondtam, hogy:
- Persze Niall. Minden rendben, miért? - kérdeztem és próbáltam a mosolyt vagy már inkább talán grimaszt az arcomon tartani.
- Nessie.. Ne nézz hülyének. - mondta szomorúan.
- Nem Niall.. Én nem.. - kezdtem, de félbeszakított.
- Nem nézel hülyének, igen. Tudom, persze. - mondta, majd megrázta a fejét és gyorsabban szedte a lépteit. Láttam rajta, hogy valami őt is nyomasztja és még az is rosszul esik neki, hogy nem mondom el mi bánt.
- A Nando's-ban beszélünk jó? - kérdeztem, de inkább hangzott kijelentésnek. Niall bólintott, és tényleg maga alatt volt. Nem csillant fel a szeme és nem mosolygott rám. Hihetetlenül megsajnáltam, hiszen annyira aranyos, amikor mosolyog.. Ezért odamentem és a karomat a karjába fonva mentem tovább. Ez már megtette a hatását, és kaptam egy mosolyt. Nem volt az igazi, de ez is tökéletes volt.
A Nando's-ban elég hosszú sor állt, és rengeteg visító rajongó kezdett el minket a sorban állás közben megrohamozni különböző kéréseivel, és kérdéseivel. Csak, hogy értsétek mire gondolok:
"Ti most akkor jártok? De te - mutatott rám egy lány - nem Harryval jársz? Hogy hogy itt vagytok? Annyira örülök, hogy látlak titeket. Nagyon aranyosak vagytok. Szegény Harry. Hülye k***a, és egyéb khm. jelzők. Plusz a rengeteg kép és autogram kérés."
Mindre udvariasan válaszolgattunk, de ezeknél a durva jelzőknél bepöccentem, és ránéztem a csajra, aki szerencsétlenségére elég közel volt ahhoz, hogy halljam, amit a barátnőjének suttogott.
- Te meg ki a franc vagy, hogy ítélkezz felettem? - kérdeztem tőle ingerülten, mire szokás szerint fülát-farkát behúzva elpirult. - De most úgy komolyan.. Ismersz te engem? Mert szerintem NEM ! Addig pedig senki ne ítélkezzen felettem. Pláne, hogy Niall a barátom és csak elmehetek már a barátommal reggelizni nem ? Harry-vel járok, és, akinek valami nem tetszik nyugodtan szóljon. - Az egész étterembe csönd lett, még a dolgozók is megálltak egy pillanatra, de folytatták a munkát.
- Én úgy hallottam már nem vagytok együtt. - mondta egy önelégült mosoly kíséretében egy lány.
- Igen ? Hát drágám ne örülj, mert rosszul hallottad. - mondtam majd rá kacsintottam.
Niallnek oda adták a rendelt kaját, és ő megfogva a karomat kiráncigált a megszeppent rajongók bűvköréből, ki az utcára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése