2012. augusztus 31., péntek

26. fejezet

Arra keltem, hogy csipog a telefonom. 5 új üzenet és rengeteg nem fogadott hívás.

1. Harry
Ne haragudj ! Gyere vissza kérlek. Beszéljük meg.


2. Niall
Hol vagy ? Rossz volt nélküled kelni.


3. Harry
Nessie kérlek válaszolj !

4. Harry
Szeretlek ! 


5. Niall
Jössz ma még vissza hozzánk ? Hallottam a Harry-s dologról.. Sajnálom. Ha van kedved lóghatnánk együtt ma. Puszi ; Nialler

Király .. Arrébb dobtam a telefonomat és visszafeküdtem 5 percre. Majd hallottam, hogy kopognak az ajtómon.
- Gyere ! - szóltam ki a párna alól.
- Csak én vagyok.. - szólalt meg halkan Gabi.
- Sziaa ! - mondtam és egyből felpattantam.
- Zavarlak ? - kérdezte.
- Tudod, hogy sose. - mondtam neki mosolyogva.
- Szóval.. Csak ne haragudj, hogy elrohantam.. - kezdte, de megszólalt a telefonom. Harry hívott. Betettem a  párnám alá és várakozón néztem Gabira.
- Nem veszed fel ? - kérdezte.
- Nem. Rá ér.
- De vedd fel nyugodtan.
- De nem.
- VEDD FEL ! - mondta komolyan.
- Oké-oké. - feleltem és megadóan felemeltem a kezemet.
- Háló? - szóltam bele.
- Szia. Harry vagyok.
- Jó neked. Én meg az, aki leteszi a telefont. Szia. - mondtam nem túl kedvesen, majd kinyomtam és mosolyogva néztem Gabira, akinek az arcát nem is tudnám jellemezni.
- Ki volt az ? - kérdezte.
- Harry.
- És miért nyomtad ki ? - kérdezte megdöbbenve.
- Mert most veled beszélek, és vele amúgy sincs kedvem.
- Ooooké. Szóval ne haragudj egy kicsit túlreagáltam a dolgot, de kiszellőztettem a fejemet és megnyugodtam.
- Akkor szent a béke ? - kérdeztem óvatosan és ölelésre nyitottam a karomat.
- Persze ! - kiáltott fel és összeölelkeztünk. - És, hogy telt az este többi része ?
Elmeséltem neki mindent, hogy egyszerre 4 fiú kiabálta utánam, hogy szeret és, hogy végül Zaynnel kötöttem ki egy parkban. Beszélgettünk és utána haza mentünk hozzájuk. Bedőltünk az ágyba és arra keltünk hajnalba, hogy Niall és Harry furcsán néznek ránk. Aztán, hogy végül Niallel aludtam meg, hogy Harryvel összevesztünk.
- Húha.. Esemény dús estéd/hajnalod és napod volt. - nyögte mikor a végére értem.
- Az biztos.
- És.. most akkor mi lesz veled és Harryvel ?
- Nem tudom.. Szeretem őt, de ma is beszélni akartam vele és, amit a fejemhez vágott az nagyon fájt.. Ugyanakkor ott van Niall, aki hihetetlen aranyos és tudom, hogy nagyon szeret. Szerinted ?
- Nem tudom Ness.. Ezt neked kell tudnod.
- Az a baj, hogy én sem tudom.
- Majd lesz valahogy.. - mondta. - De egyet ne felejts el ! ÉN mindig itt leszek neked. - mondta és megint megöleltük egymást.
- Köszönöm. - suttogtam neki.
- És Zaynnel nem beszéltetek esetleg rólam ? - kérdezte szégyenlősen.
- Héé ! Na, de Gabi ! - mondtam neki nevetve és játékosan vállba bokszoltam.
- Most mi van ? - kérdezett vissza nevetve.
- Semmi. Egyébként, de beszéltünk rólad.
- És mit ? - kérdezte csillogó szemmel.
- Azt mondta, hogy szeret téged, de te jobbat érdemelsz nála. Mondtam neki, hogy ezt a döntést bízza csak rád.
- Szóval azt mondta, hogy szeret engem ? - kérdezte boldogan.
- Aha. - bólintottam neki egy nagy mosollyal és örültem, hogy a barátnőm végre boldog lehet.
- Fel kéne hívnom.. Vagy átmenni hozzá. - mondta.
- Aha. - bólintottam neki.
- Menjünk áááááát. - kérlelte.
Eközben jött egy újabb sms-em.

Niall
Semmi válasz ? :(

- Oké. - mondtam neki. - De előtte lezuhanyzom és átöltözöm. 
Egy virág mintás felsőt vettem fel zuhanyzás után egy fekete cica nacival és a barna magastalpú szandimmal.

****

Bekopogtunk a bejárati ajtón és vártuk, hogy valaki ki is nyissa azt. Nem tellett 15 másodpercbe sem és Liam állt előttünk.
- Gyertek be. - invitált be mindet mosolyogva.
- Szia Liam. - Üdvözölte Gabi. - Hogy vagy ? - kérdezte 2 puszi között.
- Jól, köszi és ti ? - kérdezte mikor én is adtam neki két puszit.
- Én jól. - felelte Gabi és hangjából hallani lehetett, hogy tényleg kicsattant az örömtől.
- És te ? - fordult felém Liam.
- Hát.. Lehetnék jobban is. - mondtam és halványan elmosolyodtam.
- Zayn itthon van ? - kérdezte Gabi.
- Asszem ja. Nézd meg a szobájába. - mondta Liam és Gabi szinte fellebegett a lépcsőn.
- És te kit keresel ? - kérdezte miközben a nappali felé sétáltunk.
- Nagyon vicces.. - mondtam neki kicsit szomorúan. - Egyébként inkább Niallt. 
- Szerintem ő a konyhába lesz. - mondta nevetve, majd megcsörrent a telefonja.
- Bocsi, ezt fel kell vennem.
Biccentettem neki, hogy semmi baj, majd bementem a konyhába megkeresni Niallt. Mivel ott nem találtam, ezért benéztem a szobájába is. Ott sem volt, szóval elmentem a tv szobába, ahol meg is találtam Harry társaságába. Beléptem az ajtón és félénken köszöntem. Mindketten visszaköszöntek, majd egyszerre szólaltak meg.
- Beszélni akarunk veled.

10 megjegyzés:

  1. esküszöm beleszerettem ebbe a történetbe ! :) továbbb :P

    VálaszTörlés
  2. júúj most kivel lesz? he? kom itt kell befejezni? Ha!!!? várom az újat :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háhá. Kint a következő ;) Köszönöm a kommented :) <3

      Törlés
  3. Imáádoom olyan izgggi gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik! :)
    Elolvastam az összes részt, és jó a sztori.
    Várom a folytatás! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és pont most került ki a következő.. :))

      Törlés