2012. augusztus 12., vasárnap

21. fejezet

Köszönöm nektek a több, mint 2000 oldalmegjelenítés

- Hát ez meg mi volt? - kérdezte mikor már 10 perce a karomnál fogva húzott és megérkeztünk egy parkhoz, ahol leültünk.
- Nem hallottad mit mondott.. - suttogtam magam elé meredve, mert rettenetesen voltam. Minden miatt. Az miatt, hogy Harry haragszik rám, hogy Nick kórházban van, hogy Zayn is haragszik valamiért, és, hogy a rajongókkal kiabáltam. Minden az én hibám.. Eközben Niall magyarázott valamit, de én a gondolataimba voltam mélyedve.
- Haza megyek. - böktem ki. - Úgy értem Bécsbe haza. Anyuhoz.
- Mi ? Nem ! Mivan ? Itt maradsz ! - mondta Niall, és eléggé megzavarodott.
- Minek ? Minek maradjak itt ? - éreztem, hogy a könnyeim kitörni készülnek. - Minden az én hibám ! Harry haragszik rám, és én tehetek róla. Nick kórházban van, és én tehetek róla. Az előbb a rajongókkal kiabálta, és ez is az én döntésem volt. Sőt láttam, hogy néz rád Zayn és lefogadom, hogy ahhoz is van közöm és az is az én hibám ! - miközben ezeket soroltam a könnyeim sorba hullottak végig az arcomon, majd le a földre.
- Nessie.. ! - kezdte Niall, majd megrázta a fejét és elhallgatott, pár másodpercig csak a zokogásom zaját lehetett hallani kettőnk közt. Majd sóhajtott egyet és újból neki kezdett. - Harry meg fog békélni veled.. Mert ő szeret téged. - mondta, de úgy, mintha fájna neki kimondani. - Nick pedig.. Nos Nick magának csinálta. Nem mondom, hogy megérdemelte, de arról sem te tehetsz ! A rajongók.. Őket most hagyjuk, hidd el nem haragszanak, és Zayn.. hagyjuk. - mondta és elfordult.
Közelebb ültem hozzá a padon, és egyik lábamat átvetettem, így, ha felém fordul tökéletesen szembe vagyok vele.
- Niall. - súgtam neki, és megöleltem, de még mindig nem nézett rám. - Niall, mi van Zaynnel ? - kérdeztem.
- Nem fontos. - mondta. - Egyél.. Nem akarom, hogy elájulj. - terelte el a témát, de én nem felejtettem el. Kivettem a zacskóból egy áfonyás muffint és beleharaptam. Lenyeltem, és újra Niallre néztem, aki végre felém fordult. A szeme könnyes volt.. Ismeritek azt az érzést Ti is biztosan, amikor meglátsz egy édes kölyökkutyát az állatmenhelyen és annyira szomorúan, de mégis édesen néz, és legszívesebben megölelgetnéd, és össze-vissza puszilgatnád. Nos Niall is ilyen.. Egy aranyos kölyökkutya, akinek rengeteg szeretetre és persze kajára van szüksége. Rögtön megöleltem, mire ő közelebb húzott magához.
- Tudod miért haragszik Zayn? - kérdezte suttogva és az arca meglehetősen közel volt.
- Nem. - szinte leheltem a szavakat.
- Mert nem szeretné, ha tönkre tenném a kapcsolatotokat Harry-vel. - súgta.
- Tönkretenni ? - kérdeztem megzavarodva és kicsit hátrébb húzódtam.
- Vannak dolgok, amiket nem tudsz rólam. - felelte és lesütötte a szemét.
- Ugye nem vagy vámpír ? - kérdeztem majd enyhén felnevettem, és hirtelen elkomolyodtam, mivel nem válaszolt. - Niall ?
- Ami azt illeti.. - nézett vissza rám. - De. Az vagyok..
Erre felkaptam a fejemet, és ő tok komoly arccal nézett rám.
- MI VAAAAAAAAN ?! - kérdeztem és egyből felpattantam, és ő látva az arckifejezésemet elkezdett nevetni. De olyan hangosan, hogy páran ránk néztek, hogy mi baja van. Mjad le esett nekem is és már mind a ketten nevettünk. Fojt a könnyünk és a hasunkat fogtuk, mire abbahagytuk.
- Na jól van, Horan ! Megjegyeztelek. - fenyegettem meg a mutató ujjammal.
- Jézusom, azt a fejet... - mondta, de nem tudta befejezni, csak rövid nevetési szünettel. - látnod kellett volna.
- Jól van. - mondtam, majd úgy tettem, mint, aki bedurcizott. Karba fontam a kezemet és lebiggyesztett ajkakkal bambultam mérgesen.
- Tudod ilyenkor nagyon édes vagy. - felelte mosolyogva, mire én elpirultam.
- Tudod ilyenkor, mikor ilyeneket mondasz nagyon-nagyon édes vagy. - feleltem neki.
- Nagyon-nagyon? - kérdezett vissza.
- Hát igen.. Mert alapból édes vagy, szóval az már egy nagyon.. és ilyenkor még inkább szóval az már 2 nagyon, azaz nagyon-nagyon, mármint mind nagyon édesek vagytok nem csak te és.. - zavarban voltam és hebegtem összevissza.

*Niall szemszöge*
Nessie éppen most vallotta be, hogy édesnek tart, és most meg hihetetlenül zavarban van és olyan édesen hebeg-habog itt összevissza. Hajrá Horan ! Ha most nem akkor sohasem.

*Nessie szemszöge*
Éppen próbáltam kimagyarázni magam, amikor Niall egy váratlan dolgot tett.. megcsókolt.

4 megjegyzés:

  1. nanananana *-* tovább gyorsan imádom ezt a blogot.:3 ^^♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa Medy:$ <3 Most kezdem el írni a 22. fejezetet, és köszönöööm*-* <3

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Na, miért nem jeleníti meg a hozzászólást?? O_O Azt akartam mondani, hogy eddig nagyon tetszik, kezd érdekes lenni a történet :)

    VálaszTörlés