2012. augusztus 8., szerda

17. fejezet

Miután beszélgettünk Harry felajánlotta, hogy megmutatja a házat. Hatalmas volt, de tényleg. Volt játékszoba, a fiúknak a saját szobája, egyéb szobák, vendég szobák és tv szoba. Ahova bementünk és le is ültünk. Csendben figyeltük a TV-t mikor egyszer csak Niall felkiáltott.
- Tudom honnan vagytok ismerősek ! - mire kérdőn néztünk rá folytatta - Te jártál Nick Jonassal - mutatott rám - és ott voltatok Miley buliján is. Te - mutatott Gabira . Joe Jonassal táncoltál.
- Niall.. Igazi zseni vagy ! - mondta Harry, mire mind elnevettük magunkat.
- Most mi van ? - kérdezte szomorúan.
- Az öcsi, hogy erre már mindenki rá jött. - felelte Zayn.
- Jaaa.. - mondta Niall és beleharapott egy csokiba, amit a zsebéből húzott ki. Érdekesen nézhettem rá, mert megszólalt:
- Ne nézz így ! Szeretek enni. - vonta meg a vállát.
- Oké-oké, nem szóltam egy szót se. - mondtam majd elmosolyodtam.
- Unatkozooooom.. - mondta Gabi, aki éppen egy babzsákfotelba süppedt bele. Zayn egyből oda kapta a fejét, majd Niall és Liam.
- Ezen segíthetünk .. - kezdte Liam.
- Bizony ! - mondta Niall.
- A szobámban. - fejezte be Zayn és Gabira kacsintott, mire ő elpirult.
- Na de srácok. - mondta Louis.
Harry felállt, megfogta a kezemet és kihúzott a szobából.
- Ezt most miért ? - kérdeztem, mire magához húzott és megcsókolt.
- Csak, mert szeretlek. - mondta mikor abbahagyta.
- Én is, de ezt bent is elmondhattad volna. - mosolyogtam rá.
- Mit csináljunk ma ? - kérdezte, és közben a hajammal játszott.
- Nem tudom. - feleltem. - Mit szeretnél ?
- Neked kell döntened. - mondta.

*Gabi szemszöge*
Harry felállt és magával vitte Nessiet. Hát ez csúcs. De én meg itt maradtam ezzel a négy kis cukisággal. Alig tudom vissza fogni magam, hogy ne sikítozzak. Tényleg nagyon unatkozom, és a fiúk még mindig TV-t néznek. Elkezdem fonogatni a hajam és közben az Up all night-ot dúdolgatom. Mire végzek pár tinccsel - amik egész jól sikerültek - arra figyelek fel, hogy a fiúk engem bámulnak.
- Ugye ti is hallottátok ? - kérdezte Liam.
- Up all night. - mondta Niall.
- Aha. - mondta Zayn.
- Énekelj nekünk ! - kérte Louis.
- Én nem igazán tudok. De Nessie csodálatosan énekel ! - mondta.
- IGEEEEN ? - kérdezték.
- HAZZA TOLD IDE A SEGGEDET ! - kiabálta Zayn, mire Liam csúnyán nézett rá, és kelletlenül hozzátette: - LÉGYSZÍVES !

*Nessie szemszöge*
Zayn kiabált ki Harrynek, hogy menjen be. Na jó nem egészen így fogalmazott, de a lényeg ez volt, tehát visszamentünk és levágódtunk az eddigi helyünkre.
- Mi a stájsz ? - kérdezte Hazza.
- Te tudtad, hogy a barátnőd tud énekelni ? - kérdezte Zayn megnyomva a tud szócskát.
- Nem. - mondta Harry és rám nézett. - De ti honnan tudtátok ? - nézett vissza a fiúkra, mire ők Gabira néztek , aki némán és alig észrevehetően megrázta a fejét.
- Az nem fontos. - mondták.
- Énekelj ! - mondta Harry nekem. - Légyszíves.
- Nem szeretnék.
- Miért ? - kérdezte Niall. - Gabi azt mondta.. - kezdte, majd gyorsan elhallgatott. 4 dühös szempár meredt rá, és Zayn még egy nyaklevest is adott neki. Én pedig Gabira meredtem.
- Miért ? - kérdeztem Gabitól.
- Hát csak véletlenül kicsúszott.. Nem gondoltam, hogy ez akkora baj. - mondta ártatlanul.
- Mindegy. - mondtam. - Nem énekelek. - mondtam a fiúknak.
- De miért ? - kérdezték.
- Csak.. Mert.. Áhh. - minek titkoljam el ? Inkább el mondtam. - Szeretek énekelni, de David-es korszakomba énekeltem nagyon sokat és azóta valami eltört bennem. Mostanában már csak max. a zuhany alatt énekelek.
- David ? - kérdezte Harry.
- A volt pasim.. Még Nick előtt. Ő is megcsalt. - mondtam.
- Kérlek. A kedvemért. - suttogta Harry és láttam, hogy ez valamiért fontos neki.
- Hát jó.. Legyen. - egyeztem bele. - És mit ?
- Justin új számát - kérte Gabi. - Az olyan jó.
- Öhh. Oké. - mondtam, majd elkezdtem.

"I'm under pressure, seven billion people in the world trying to fit in
Keep it together, smile on your face even though your heart is frowning
But hey now, don't know girl, we both know what to do
But I will take my chances...

As long as you love me, we could be starving,
We could be homeless, we could be broke
As long as you love me i'll be your platinum, i'll be your silver, i'll be your gold
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me"
Befejeztem és 5 döbbent szempár meredt rám, mivel Gabi már hallott énekelni.
- Ez.. - kezdte Niall és a szeme csillogott
- Valami.. - folytatta Zayn, akinek az arcán egy hatalmas mosoly terült el.
- Fantasztikus. - fejezte be együtt Harry, Liam és Louis megbabonázott szemekkel.
- Nekem van egy ötletem. - szólalt meg Zayn.
- Szerintem egyre gondolunk tesó.- felelte neki Harry, de még mindig mindenki csak engem nézett.
- Ne bámuljatok már így. - kértem őket, mert így is elég zavarban voltam.
- Bocsi. - felelték és elfordultak.
- Srácok gyertek csak. - mondta Louis és félre hívta őket.
Sokáig beszélgettek, míg én meguntam és odamentem Gabi mellé.
- Szerinted miről beszélnek ? - kérdeztem.
- Én sejtem. - mondta Gabi.
- És miről ?
- Rólad ! - felelte és elnevette magát. De mikor meglátta az arckifejezésemet, abbahagyta és azt mondta. - Hé ! Ne vágj már ilyen fejet. Az éneklés nem bűn, kivéve, ha nincs hangod, de neked van méghozzá gyönyörű. Nem fognak lefejeztetni. Nyilván van egy kis megbeszélni valójuk valamiről. Nem tudom. - mondta és átölelt. Leültem a mellette lévő babzsákfotelre épp, amikor a srácok emgfordultak és elültek a kanapékra.
- Szóval.. - kezdte Louis.
- Arra jutottunk, hogy..

2 megjegyzés: