2012. augusztus 15., szerda

23. fejezet

Arra ébredtem, hogy Gabi beszél telefonon valakivel az ajtóm előtt. Nem mentem ki, csak az ágyból hallgatóztam.
"Nem.. Nem most nem tudsz találkozni vele. Nem. Értsd meg, hogy nem ! Akkor sem. Távol akarom tartani egy ideig mindannyiótoktól.. De. Igen, tudom, hogy mi történt veletek. Mi az, hogy és ? És nem érdekel. Majd pár nap múlva jelentkezik. Pihennie kell értsd meg.. Nem bírja ezt az egészet.. Jól van.. Oké. Szia." 
Kiléptem az ajtón és Gabival találtam szembe magam, aki, amint meglátott, hogy felkeltem mosolyt erőltetett az arcára.
- De jó, hogy felkeltél. - mondta.
- Aha.
- Baj van ? - kérdezte.
- Nincs. - ráztam meg a fejem.
- Óó.. Értem.
Kínos csend állt be pár másodpercig, majd kiböktem:
- Kivel beszéltél ?
- Öhh.. - kezdte és már ismerem egy ideje szóval tudom mikor hazudik.
- Az igazat Gabi. - figyelmeztettem.
Sóhajtott egyet.
- Niallel. - mondta.
- Miért nem találkozhatok velük ? - kérdeztem.
- Ness. Tudod, hogy a te érdekedben teszem, és szerintem pihenned kéne 1-2 napot. Beszéltem apukáddal Ő is jön haza.. Gondoltam, hogy meg valósíthatnánk azt a nyarat, amiről álmodtunk.. A Jonas Brothers és One Direction mentes nyarat. - mondta és reménykedve, de mégis óvatosan nézett rám.
- Rendben. - bólintottam rá, hiszen igaza van. A srácok mellett nem éltem. - Hova megyünk ma ? - kérdeztem, mire meglepődött, de rögtön el is mosolyodott.
- Ahova csak szeretnél. - mondta.
- Oooooké.. Akkor menjünk el vásárolni, és aztán nézzünk meg egy filmet a moziba aztán este menjünk el bulizni.
- Ez marha jó nap lesz ! - kiáltott fel és én hittem neki.
Visszamentem a szobámba felöltözni, amikor kaptam egy sms-t. Reméltem, hogy Harry írt, de nem fogjátok el hinni ki írt ! Dávid.. Teljesen meg is feledkeztem róla a szünetben. Nem csoda.. Amennyi minden történt velem. Megnyitottam az sms-t, és csak akkor lepődtem meg a legjobban.

"Szia. Dávid vagyok. Pár napra Londonba jöttem Ádámmal, és tudom, hogy te is és Gabi is itt vagytok.. Esetleg összefuthatnánk, vagy elmehetnénk bulizni. Ha nem akkor sincs baj, de örülnénk.. Írj vissza kérlek. Puszi."
5 percen keresztül néztem lesokkolva a telefonomat, majd megnyomtam a 'válasz' gombot.

"Szia. Öhm.. Még megbeszélem Gabival. Majd írok estig valamikor. Szia."

Oké,oké. Talán nem kéne vele találkoznom, de mi bajom lehet belőle? Már nem haragszom rá, sőt örülök neki, hogy szakítottunk különben, se Nick, se Harry nem lett volna illetve nem lenne az életembe. Átöltöztem, majd tettem fel egy leheletnyi sminket és lementem az emeletről.
- Mehetünk ? - kérdezte Gabi, amikor meglátott. Kicsit, mintha vörösek lettek volna a szemei.
- Gabi.. Jól vagy ? - kérdeztem.
- Ühüm, persze. - mondta buzgón, de azonnal elfordult.
- Héé. - mentem oda hozzá és megöleltem. - Mi a baj ?
- Zayn .. Azt mondta, hogy nem szeretne komoly kapcsolatot.. és tudod kezdtünk jóban lenni.. és megkedveltem őt..
- Gabi ! Zárd ki mára a fiúkat, oké ? - mondtam neki. - Ma csak mi ketten vagyunk !
- Rendben, igazad van. - mondta, majd elmosolyodott.

********

Rengeteg cuccot vettünk, szóval moziba már nem mentünk, mert a sok cuccot nem tudtuk volna hol hagyni. Így haza mentünk. Útközben elmondtam Gabinak, hogy Dávid írt sms-t, de kihagytam belőle azt a részt, hogy Ádám is vele van.. Először ellenezte az ötletet, de végül beadta a derekát. Rögtön válaszoltam is Dávidnak. A válasza 2 percbe sem tellett.

"Szuper. 9kor a Crystal'S előtt találkozunk. Csinosak legyetek. ;) "

Hihetetlenül izgatott voltam, és gyomorgörcsöm is volt. Hiszen még is csak 1 hónap után most találkozok először Dáviddal, plusz kíváncsi leszek, hogy Gabival és Ádámmal mi lesz. Mivel még csak 4 óra volt, bőven ráértünk. Kilakkoztuk a körmünket és divatbemutatót tartottunk a meglévő és a most vett ruhákból. Rengeteget nevettünk. Szerintem régen voltunk már így együtt, és eddig észre sem vettem mennyire hiányzott.
Végül az új ruhákat választottuk ki a bulira.
Időközben Niall hívott. Pont mikor wc-n voltam, így Gabi nem hallotta, vagy mégis csak nem tette szóvá.
- Háló ? - szóltam bele.
- Niall vagyok, szia. - szólt vissza félénken, mintha csak rá csapnám a telefont.
- Szia.. - feleltem. - Miért hívtál ?
- Hát csak hiányzott a hangod, és szeretnélek látni.. Tudom, hogy Gabi nem engedi, de valahogy nem futhatnánk össze ? - kérdezte reménykedve, és miközben beszélt eszembe jutott a csókja íze, és a puha ajkai az enyémen, de fantáziálásomat félbeszakította, hogy válaszra várt.
- Nézd.. Nekem tényleg idő kell. Plusz ma este bulizni megyünk a Crystal'S-ba, és jól szeretném magam érezni.
- Értem. - felelte, de valami bujkált a hangjában, amitől úgy éreztem készül valamire. - Akkor nem zavarlak, szia.
- Szia. - mondtam, majd letettem.

Kezet mostam, majd kimentem a fürdőből. 7 óra körül járhatott, szóval Gabival ettünk és szépen lassan, ráérősen elkezdtünk készülődni. Fél8kor készen álltunk az indulásra, és a bulizásra. Beszálltunk egy taxiba, és közben azon gondolkodtam, hogy kéne nekünk egy autó. Mert jogsim az van, és Gabinak is, de kocsink az nincs. Na mindegy. Kiszálltunk a Crystal'S előtt pontosan 9 előtt 5 perccel, de a fiúk már ott voltak. Gabi kifizette a taxit és mikor kiszállt az autóból szinte láttam, hogy az ájulás környékezi és az ereiben meghűlt a vér mikor meglátta Ádámot. Gyorsan rendbe szedte az arckifejezését, mosolyt erőltetett magára és szépen kiegyensúlyozottan elindult feléjük, velem a sarkában. Majd megállt Ádám előtt még mindig mosolyogva.
- Hé bébi... - kezdte Ádám, de nem tudta befejezni, mert Gabi jóvoltából egy hatalmas pofon csattant az arcán. 

1 megjegyzés: