2012. augusztus 6., hétfő

15. fejezet

- Jól vagy? - kérdezte Harry, és megfogta a két vállam, hogy a szemébe nézzek.
- Ühüm.. Asszem. - feleltem, majd rögtön a kezemet kezdtem el tanulmányozni.
- Kimegyek, jó ? Megnézem mi van a srácokkal. - mondta Gabi és ki sietett a szobából.
Harry leült mellém és az ölébe húzott, majd az egyik kezével elkezdte simogatni a hajamat, aztán az arcomat, és a nyakamat, de lejjebb nem ment, és ennek örültem. A karjával, amivel tartott közelebb húzott magához és így az orrunk összeért. Lenézett a számba, és vissza a szemembe, majd megint a számra és megnyalta a saját ajkát. Elmosolyodtam, hisz még a hülye is tudja, hogy meg akar csókolni, de nem kezdeményeztem, legyen csak bátor ! Nem is kellett sokat várnom közelebb hajolt és a szeme lecsukódott, csak úgy, mint az enyém. És akkor megtörtén Harold (mint később megtudtam Edward) Styles megcsókolt a hálószobám padlóján, és én voltam a világ legboldogabb lánya, plusz hozzá kell tennem fantasztikusan csókol. Először csak finoman az ajka épp, hogy hozzáért az enyémhez, mintha csak attól félne, hogy eltűnök. De mikor megbizonyosodott róla, hogy ott maradok, durvábban csókolt, persze nem harapta szét a számat vagy ilyesmik, csak úgy épp kellemesen durván. Bátran kimerem jelenteni, hogy ez volt életem legjobb csókja. Kelletlenül, de elhúzódtam, hogy a szemébe tudjak nézni, ami most a szokásosnál is zöldebben rikított.
- Gyönyörű szemed van. - és hangom nem volt több suttogásnál.
Erre elmosolyodott és még egyszer megcsókolt. Keze végig simított a hátamon, és ahol csak hozzám ért megborzongtam. Ezt láthatóan ő is észrevette, mert elmosolyodott csók közbe. A gyomromba pillangók keletkeztek, és úgy éreztem örök társak lesznek mostantól.
Egyik karja a térd hajlatom alá nyúlt, a másik pedig a hátamat támasztotta és felemelt. Mikor kinyitottam a szemem láttam, hogy mosolyog.
- Letennél ? - kértem kedvesen.
- Kívánsága számomra parancs, hölgyem ! - mondta, mire mindketten felnevettünk. - Mit szeretnél csinálni ma? - kérdezte és ujjait az enyémbe kulcsolta.
- Veled lenni ? - kérdeztem.
- Még szép. - mondta komolyan. - De azon kívül? - kérdezte.
- Nem tudom. Legyen meglepetés ! - mondtam és rákacsintottam.
- Oké ! Akkor indulhatunk ? - kérdezte, mire én csak megálltam és rámeredtem.
- Most ? - kérdeztem.
- Aha. - felelte lazán.
- Hát, először sminket kell feltennem. - mondtam, mire elhúzta a száját. - Mi van? - kérdeztem meglepődve.
- Semmi.. Csak nem értem, minek a smink. - mondta és rántott egyet a vállán.
- Ooooké. Akkor nincs smink. De átöltözök ! - mondtam neki.
- Megnézhetem? - kérdezte incselkedve.
Úgy tettem, mint, aki elgondolkozik majd azt mondtam, hogy nem. Mire bánatos kis kutya nézéssel bámult rám, és én beadtam a derekam. Felvettem egy trikót, rá egy farmer boleró szerűséget, egy kék rövid nadrágot, hozzá a kék magassarkúmmal. Míg én gyorsan átöltöztem Harry minden mozdulatomat, minden rezdülésemet figyelte.
- Na mi a helyzet Mr. Styles ? - kérdeztem és nevettem, mert zavarban volt.
- Semmi. - felelte és próbált közömbös hangot megütni, de a hangja másról árulkodott.
- Értem. - mondtam, de még mindig nevettem. - De legalább biztosan tudjuk, hogy nem vagy impotens. - és itt már ő se bírta, elnevette magát.
- Nagyon vicces. - mondta, majd felemelkedett s várakozón rám nézett.
- Mehetünk. - majd tettem pár lépést felé, és előtte meg álltam. - De hova is ? - kérdeztem.
- Meglepetés lesz ! - mondta.
- Ne máár ! - nyafogtam.
- Te kérted. - emlékeztetett. Majd összekulcsolta a kezét az enyémmel és elindultunk.

7 megjegyzés:

  1. Köviit.! :$ *-* :DD nagyon jó.^^

    VálaszTörlés
  2. juj nagyon jóó!!!!kár hogy csak holnap jön a kövi:(

    VálaszTörlés
  3. hát szerintem sokkal jobb lenne ha valami normális férfi lenne nessie párja, nem ilyen nyápicok. főleg ez a harry..xd akkora egy homár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neesa :D Akár az is megeshet.. :DDD Ki tudja meddig lesznek együtt.. :D:D:D Nem célzok semmire, mert én szeretem Harryt, de mint említettem bármi megeshet :)

      Törlés
  4. Szerintem túl gyorsan túltette magán Nincken, ahhoz képest, hogy mennyit hisztizett. Mert értem én, szép és jó a történet, de az ilyenek elrontják ://

    VálaszTörlés