2012. augusztus 5., vasárnap

14. fejezet

Reggel arra ébredtem, hogy Harry nincs mellettem és a ruhái sincsenek ott. Ettől kicsit szomorú lettem, amin magam is meglepődtem, hisz nem szeretem Harry-t. Vagy mégis?
Kimásztam az ágyból és elmentem fürdeni. Hajmosás közben még mindig Harry-n gondolkodtam. Megtörölköztem, de a hajamat nem szárítottam meg. Magam köré tekertem egy törölközőt és kimentem.
Mikor kiléptem az ajtón Harry volt a szobámban, amitől úgy megijedtem, hogy egy nagyot sikítottam, és majd nem el is estem, de sikerült megkapaszkodnom, de ennek következtében a törölköző leesett rólam, éreztem, hogy a fejem paradicsom vörös lesz és gyorsan visszakaptam magamra a törölközőt, de addigra már Harry mindent látott.
- Hé ! Látod ennyire helyes vagyok, hogy a törölközők csak úgy repkednek a lányokról. - mondta és nevetett.
- Marha vicces. - feleltem még mindig égővörös fejjel.
- Jól van, nyugi. Amúgy se láttam semmit. - felelte.
- Tényleg ? - kérdeztem reménykedve.
- Csak vicceltem. Hát persze, hogy mindent láttam. Egyébként jó a... köldök piercinged. - mondta végül és megint csak nevetett.
- Szerencséd, hogy nem mást mondtál ! - fenyegettem.
- Ó, igen ? Miért mit csináltál volna ? - kérdezte incselkedve és közelebb jött.
- Hát.. - kezdtem, de elgondolkodtam. - Nem tudom. - vágtam rá végül. - De az biztos, hogy nem jártál volna jól ! - feleltem.
- Hm. - mondta és még mindig vigyorgott. Most már csak 10 centire volt tőlem, és ez zavarba hozott.
- Izé, szóval miért jöttél fel ? - kérdeztem, kerülve a tekintetét.
- Nem szabad ? - kérdezte még mindig mosolyogva.
- De, csak.. Meglepett, hogy nem voltál az ágyba reggel. - váltottam témát inkább.
- Telefonálnom kellett, és nem akartalak felébreszteni. - mondta és megsimogatta az arcomat.
- Értem, köszönöm. - feleltem. - Esetleg ki mennél, amíg átöltözöm? - kérdeztem.
- Minek ? Már mindent láttam. - felelte és nevetett, mire én az előbb történtek emlékére elpirultam, majd megfogtam egy párnát az ágyról és hozzá vágtam.
- Ezt most mért ? - kérdezte.
- Csak úgy. - feleltem, de közbe nevettem.
- Igen ? Így játszunk ? - kérdezte, és tudtam, hogy készül valamire. Elkezdett csikizni, majd felkapott és az ágyra dobott, és csikizett tovább. Majd abbahagyta és én egyből ellentámadásba lendültem, de lefogta a csuklómat és a fejem fölé szorította. Csak néztem rá, miközben közelebb hajolt, és a mellkasom összeért az övével. Jézusom, meg fog csókolni ? Úristen, Harry meg akar csókolni !!! Becsukta a szemét és még mindig csak közeledett. Az ajka súrolta az enyémet, és akkor ... kopogtak. Ő gyorsan leugrott rólam, én meg csak néztem és nem tudtam elhinni, hogy az imént majdnem megcsókolt, de valaki - csak tudjam meg ki !! - bekopogott. Összeszedtem magam és kiszóltam, hogy ki az és mit akar?
- Nick vagyok. - jött a válasz. - És szeretném, ha megbeszélnénk.
Gondolkodtam a hallottakon és nem tudtam mi tévő legyek.
- Várj egy kicsit ! - szóltam ki végül.
Kivettem a szekrényből egy trikót, fehérneműt és egy rövid nadrágot, majd bementem a fürdőbe, hiszen Harry lehet, hogy mindent látott mégse fogok előtte öltözni. Gyorsan felöltöztem és kifésültem a hajamat is. Majd kimentem a fürdőből és Harry az ágyamon ült. Szóltam Nicknek, hogy jöjjön be és közben neki támaszkodtam a fésülködő asztalomnak. Nyílt az ajtó és belépett Nick. A haja a szokásos kócosságban állt, egy térdig érő strand gatya és egy fehér trikó volt rajta. Belépett, és egy pillanatra megtorpant az ajtüban, amikor meglátta Harryt. Jaaaa, igen Harry.
- Bocsi Hazza, ki mennél egy kicsit. Van egy kis.. hm. megbeszélni valónk Nickkel. - kértem, és igen.. tisztában voltam vele, hogy ez elég kínos.
- Persze. Kint leszek, ha kellenék. - felelte, majd Nickre sandított.
Nick nyelt egy nagyot és láttam rajta, hogy épp egy epés megjegyzést nyel vissza. Hazza kiment és becsukta maga mögött az ajtót.
Nick leült az ágyamra velem szemben. Látszólag zavarban volt, és nem tudott belekezdeni. Nem éreztem dühöt, még is megtudtam volna pofozni. Nem éreztem szomorúságot, még is sírhatnékom volt. Talán ez a legrosszabb.. Mikor nem érzel semmit, csak a hirtelen jött késztetéseket.
- Nos ? - kérdeztem érzelemmentes hangon.
- Én csak .. - ki engedte a levegőt, amit eddig bent tartott. - sajnálom, érted ?
Nem feleltem, így folytatta.
- Nem akartam, hogy megtörténjen. - erre a mondatra horkantottam egyet.. persze nyilván csak a szája úgy oda repült Miley-éhoz.. Nem vette tudomásul a horkantásomat, csak folytatta. - Tényleg sajnálom. Én.. Szeretlek. Érted ? Szeretlek !
- Értem. - feleltem, és örültem, hogy úgy tudtam kimondani ezt az egy szót, hogy nem remegett a hangom.
- Tényleg nagyon sajnálom. Meg tudsz nekem bocsájtani ? - kérdezte, és a hangja szinte könyörgő volt.
Szeretem Nicket, de megcsalt, és én azt nem tűröm el senkitől. Ha ilyen lány lennék akkor még mindig Dáviddal lennék, de nem ilyen vagyok. Nem szeretem, ha átvernek. Ráadásul itt van Harry és olyan aranyos.. Talán lehetne vele valami..
- Igen Nick. Megbocsájtok. - feleltem.
- Tényleg? - kapta fel a szemét, és láttam, hogy csillog a szeme.
- Igen.
Elindult felém és egyik kezével megfogta a derekamat.
- Köszönöm. - hangja nem volt több suttogásnál. Éppen felém hajolt, hogy megcsókoljon, de én kitértem az útjából és odébb álltam egy lépéssel.
- Megbocsájtok, de nem járok veled. Szakítunk. - feleltem.
- De.. De Nessie, én szeretlek ! - mondta, és majdnem sírt.
- Én is, de senkitől nem viselem el, hogy megcsaljon. Az előző barátom is megcsalt, és te is. Miért érdemlem ezt ? - szinte már kiabáltam.
- Erről van szó ? Igen ? Nem véletlen a kis haverodról? - kérdezte és megemelte a hangját.
- Ahhoz neked már semmi közöd ! - feleltem és a már szót erősen megnyomta, hogy érezze a súlyát.
- Szóval miatta van. - felelte.
- Nem Nick ! Miattad van ! - kiáltottam.
Ekkor Harry lépett be az ajtón, nyomában Joe-val és Gabival.
- Hé tesó. Gyere ki oké ? - mondta Joe és megfogta Nick karját, aki lerázta magáról.
- Hogy engedhetted, hogy összeálljon ezzel ?! - kiáltotta Joe-nak és közben lenézte Harryt, aki fél karjával átölelt és vigasztalt.
- Nem ismerek rád ! Hogy tehetted ezt Nikivel ? - kiabálta most már Joe is.
- Kicsim, vidd ki Nicket légyszíves. - kérte Gabi.
- Kimegyek magamtól is. - és kiviharzott az ajtón, és Joe utána ment, de az ajtóban még megállt.
- Ne haragudj rá.. - mondta nekem.
Gabi és Hazza ott maradtak velem, amíg megnyugodtam.

4 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik a blogod és várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Köszönöm, nem sokára neki kezdek a következőnek ^^

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa lehet 1 kérdésem? am a blogod isteni!

    VálaszTörlés
  4. Már nem azért, de a megbocsátani szóban nincs j.
    Amúgy én ezt nem értem. Nessie egyik pillnatban még össze van törve Nick miatt, másik pillanatban pedig Harryvel flörtöl.

    VálaszTörlés